کد خبر: 843912
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:
مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت:اساس ورزش برمبنای دوستی و نزدیک کردن انسان‌ها به هم می باشد و نماد آنرا را پنج حلقه المپیک برشمرد که نشان از اتحاد پنج قاره می باشد و هدف ورزش نزدیک نمودن ملت‌ها وتمدن‌ها بهم است.

عبداله چمن گلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان در ارومیه افزود: کسانی که می خواهند درعرصه ورزش موفق شوند باید درمیدان حضور داشته باشند و از همه مهمتر باید عشق به ورزش داشته باشند و عشق وعلاقه است که می تواند موجبات پیشرفت ورزش را بوجود آورد و کسانی که عشق وعلاقه به ورزش ندارند ودرمیادین حضور دارند بیشتر،زمان را ازدست می‌دهند و موفق نمی‌شوند.

وی خاطرنشان ساخت :کسانی که نتوانند در هیات‌ها مشکلات ورزشکاران خود را حل کنند نمی‌توانند موفق شوند و قهرمان پروری کنند.

چمن گلی با تاکید بر نقش آموزش در هیات‌های ورزشی افزود: هیات‌های ورزشی بیشتر در فکر مهندسی ورزش باشند وبا طراحی ورزش خوب بهره‌گیری بهتری از زمان و ظرفیت‌های موجود را داشته باشند.

چمن گلی همچنین از روسای هیات‌ها خواست که نسبت به برگزاری اردوهای تیم‌های ملی  اهتمام ورزند ودر صورت توانایی روسای هیات و برنامه ریزی از سوی آنان و زیرساخت‌های لازم نسبت به هماهنگی‌های لازم در جذب مربیان طراز اول کشوربرای برگزاری دوره‌های دانش افزایی اقدام کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر