کد خبر: 843860
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
شهردار اصفهان گفته است پارک خودروها در بستر زاينده‌رود كه مورد نقد برخي فعالان محيط زيست قرار گرفته بود بدون هماهنگي شهرداري بوده و تنها براي چند ساعت رخ داده است.
مهدي جمالي‌نژاد در پاسخ به انتقاد تند فعالان محيط زيست در شبكه‌هاي اجتماعي از تبديل كردن بستر زاينده‌رود به پاركينگ خودروها گفت: متأسفانه در اثر اشتباه سهوي فردي در يكي از جاذبه‌هاي گردشگري ناژوان بدون اطلاع همه در روزي كه هزاران مسافر نوروزي براي بازديد حضور يافته بودند و براي باز شدن مسير باريك ناژوان، خودروهاي در مسير فقط براي چند ساعت به اين نقطه هدايت مي‌شوند.
شهردار اصفهان تأكيد كرد: به محض اطلاع سريعا عوامل شهرداري و آب منطقه‌اي از ادامه اين اقدام جلوگيري كرده‌اند.
 
وي با تأكيد بر اينكه روح شهردار از اين موضوع اطلاع نداشته است، گفت: متأسفانه عزيزان به جاي تذكر به ايشان، مراتب را در شبكه‌ها و كانال‌هاي مختلف پراكنده كرده‌اند !
به گزارش خبرگزاري مهر شهردار اصفهان با اشاره به «نصب هزاران دوچرخه زيبا در مبلمان شهري اصفهان» به عنوان يك اقدام محيط زيستي تصريح كرد: جايز نيست كه به شهرداري كه از سحر تا پاسي از نيمه‌هاي شب با دوچرخه شهر را اداره مي‌كند و در همه شاخص‌هاي مديريت شهري ايران رتبه‌هاي اول كشور را كسب كرده، در اثر يك سهل انگاري كوچك كارمندي كه سريعا هم اصلاح شده است، اينگونه توهين كرد !
فعالان محيط زيست پيشتر در شبكه‌هاي اجتماعي تصويري از توقف تعداد بسيار زيادي خودرو در بستر خشك زاينده‌رود منتشر كرده بودند.
 
در بخشي از جملات پاي اين تصوير آمده بود: اينجا بستر زاينده‌رود است و اينها خودروهايي هستند كه براي بازديد از باغ پرندگان، آكواريوم و باغ خزندگان اصفهان آمده‌اند؛ اماكني كه ايرادات فراوان محيط‌زيستي به آنها وارد است !
اين فعالان ضمن اشاره به برنامه‌هاي شهرداري اصفهان همچون ترويج دوچرخه‌سواري و حمايت مالي از جشنواره موسيقي سبز، اين برنامه‌ها را تبليغاتي خوانده و از «تجاوز به بستر زاينده‌رود» گلايه كرده بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار