کد خبر: 843763
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان فاسد و مدیرانی که حقوق نجومی می‌گیرند و کسی که تا ساعت 10 صبح می‌خوابد، محقق نمی‌شود.
اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان فاسد و مدیرانی که حقوق نجومی می‌گیرند و کسی که تا ساعت 10 صبح می‌خوابد، محقق نمی‌شود.
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم به سابقه کوتاه مسئولان در اقتصاد مقاومتی پرداخت و از غفلت آنان گفت:«گرچه حل معضل اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی امری نیست که ظرف یک یا دو سال اتفاق بیفتد و مستلزم یک اقدامات زیرساختی گسترده و همه‌جانبه است، اما در سال 94 اقدامی نشد و دولت با یکسری کلیات، لفاظی و مشغول شدن به موضوع برجام، از تحقق اقتصاد مقاومتی غافل شد. رهبر انقلاب  سال 95 را سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اعلام کردند تا مسئولان را از کلی‌گویی خارج کنند، ولی متأسفانه سال 95 هم اتفاقی نیفتاد، کارهایی شد اما در تراز و شأن این موضوع و همسطح این اهداف نبود، یعنی اگر ما چیزی به‌عنوان اقتصاد مقاومتی هم نداشتیم، دولت همین کارهای معمولی را انجام می‌داد، حتی معتقدیم در سطح اقدامات طبیعی و معمولی هم نبود.»
ذوالنور دولت را  مخاطب اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و کنایه ای هم زد:«رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان فعال، دلسوز، بدون کسالت، کارآمد و فعال، متولی کار باشند. وقتی در دولت برخی حال ندارند زودتر از ساعت 10 صبح بیدار شوند و بیشتر از ساعت 2 بعدازظهر کار نمی‌کنند، نمی‌توان امید به تحقق اقتصاد مقاومتی داشت. اقتصاد مقاومتی با افراد سست‌عنصر تحقق پیدا نمی‌کند. اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان فاسد و مدیرانی که حقوق نجومی می‌گیرند و از مدیران حقوق نجومی‌بگیر حمایت می‌کنند، محقق نمی‌شود.»
رئیس پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: براساس گزارش‌ها حجم مسافران نوروزی تا روز چهارم فروردین، در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از انفجار در یک سوپر مارکت در خیابان میرداماد خبر داد. به گفته جلال ملكي این انفجار در یک مغازه قدیمی ۵۰ متری  رخ داد که دیوارهای مغازه تخریب و تمامی اجناس به بیرون پرتاب شد. به گفته وي در اثر این حادثه دو آقا دچار سوختگی و تحویل اورژانس شدند و دو نفر زیر اجناس و دیوار تخریب شده هستند که تا لحظه تنظيم اين خبر امدادگران موفق به بيرون آوردن آنها نشده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار