کد خبر: 843516
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
وزير اطلاعات كشور شمرده و رسا از تريبون رسمي صدا و سيما در حال انتقاد از دولت قبل در مورد دور زدن تحريم‌ها است و بيان مي‌كند: «دور زدن تحريم براي تهيه كيك زرد در دولت نهم و دهم به جايي نرسيد و چندين مورد كه بنا بود بارگيري كنند، در هنگام بارگيري لو رفت.»
مجري در همين ميان مي‌گويد: درباره انرژي هسته‌اي و كيك زرد از آقايان صالحي، ظريف و عراقچي دعوت مي‌كنيم تا صحبت كنند و در ادامه تأكيد مي‌كند من از شما درباره فضاي مجازي سؤال كردم!
 
وزير مي‌گويد: خب اگر اينگونه هست پس از آقاي واعظي دعوت كنيد تا در مورد فضاي مجازي، اشراف اطلاعاتي و امنيتي در آستانه انتخابات توضيح دهد!
در اينجا دو نقطه مقابل بيننده قرار دارد، يكي بر پايه سكوت وزير در مورد بحث‌هاي امنيتي در فضاي مجازي و اقدامات دولت در اين راستا، ديگري تلاش براي نقد دولت قبل در سايه مباحث تحريم و برجام!
 
اما فارغ از اصرارها براي اثبات ديپلماسي نتيجه‌بخش دولت در استيفاي حق ملت ايران و رفع تحريم‌ها كه حتي آثار محسوس بي‌نتيجه بودن آن، نيازي به سخن گفتن در اين زمان ندارد، جالب اين است كه وزير اطلاعات در برنامه‌اي با موضوع بررسي امنيت فضاي مجازي، به رغم اينكه 25 دقيقه از برجام و دستاوردهاي آن خطاب به منتقدان سخن مي‌گويد، ‌بازهم حاضر نمي‌شود تا درباره رفع ابهامات و بسط اقدامات امنيتي در حوزه فضاي مجازي با مردم سخن بگويد.
«تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل» كه در آستانه انتخابات، اصرار برخي در دولت مبني بر برگزاري اينترنتي انتخابات و ايجاد اشتغال در فضاي مجازي و فيلتر نشدن كانال‌هاي انتخاباتي مطرح شده است و مي‌شود، اما عالي‌ترين مقام امنيتي دولت حاضر نيست امنيت فضاي سايبر را توضيح دهد و آن را به وزيري ديگر حواله مي‌دهد و. . .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار