کد خبر: 843375
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
دادستان اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر استان اردبیل به صورت جدی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

سید ناصر عتباتی در گفت‌و گو با خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: با توجه به تخریب و گله‌مندی‌های مردم از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر و ایجاد شرایط حساس در این زمینه، دادستانی بر این موضوع ورود پیدا کرده و به طور جدی و قاطع با عوامل و مسببان این شرایط تخریب‌گونه برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: سیستم قضایی با مسببان در این زمینه برخورد قاطع کرده و براساس قوانین و مقررات به وظیفه خود عمل می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان گفت: پرونده تعقیب کیفری در زمینه سهل‌انکاری و نبود نظارت کافی در این زمینه تشکیل شده تا با علل و عوامل منتهی به تضییع بیت‌المال و حقوق عامه در دادستانی اردبیل برخورد جدی شده و تحقیقات قضایی نیز در این زمینه ادامه دارد.

عتباتی افزود: با روشن شدن ابعاد این پرونده ما به زودی گزارش مرحله به مرحله را در رسیدگی به این پرونده به مردم ارائه می‌کنیم که امیدواریم با تذکر و تقویت برنامه‌های نظارتی از سوی شهرداری و شورای شهر آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

وی بیان کرد: تمام هدف‌گذاری‌ها باید بر ارائه خدمات کیفی‌تر بنا شده باشد و به هیچ وجه برخی از نارسایی‌ها در این زمینه قابل قبول نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر