کد خبر: 843288
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
حاشيه‌هاي تمام نشدني تيم موفق منصوريان
پيروزي شيرين استقلال مقابل لوکوموتيو نيز موجب نشد تا بازيکنان و سرمربي اين تيم مصاحبه‌هاي انتقادي و افشاگري نکنند.
شيوا نوروزي
پيروزي شيرين استقلال مقابل لوکوموتيو نيز موجب نشد تا بازيکنان و سرمربي اين تيم مصاحبه‌هاي انتقادي و افشاگري نکنند. صدرنشيني آبي‌ها در دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان خيال آنها را فعلاً راحت کرد تا جايي که مهدي رحمتي طبق وعده‌اش عليه هيئت مديره باشگاه استقلال افشاگري کرد و عليرضا منصوريان نيز به شيوه خودش اعتراضش را نشان داد.
 
ارعاب با شماره ناشناس
کاپيتان استقلال دوشنبه شب و در حالي که وعده افشاگري داده بود از تهديد بازيکنان از طريق شماره‌هاي ناشناس خبر داد. مهدي رحمتي که با خطاب قرار دادن اعضاي هيئت مديره اظهار داشت: «بايد يک مجموعه باشيم و کار اين مجموعه خوشحال کردن دل هواداران و موفقيت باشد. در حالي که اعضاي هيئت مديره ما به دنبال هر چيزي غير از اين موفقيت هستند. يکي با شماره‌هاي ناشناس به بازيکنان زنگ مي‌زند و مي‌گويد که من متصل به فلان ارگانم. يکي ديگر از اعضاي هيئت مديره به دنبال اين است که پسرش را در تيم استخدام کند و ديگري مي‌خواهد پول تو جيبي‌هاي سفرهاي خارجي‌اش را از باشگاه به دست بياورد. در حالي که ما نه زمين تمرين مناسب و نه امکانات داريم. اينها را مي‌گويم تا فکر نکنند ما نمي‌فهميم و سرمان را زير برف کرده‌ايم. ما از همه چيز خبر داريم. تاکنون در طول قدمت استقلال ديده‌ايد که پنج روز تمرين اين تيم تعطيل شود؟ در حالي که اين اتفاق امسال براي ما افتاد. هيئت مديره چهار، پنج ساعت با هم جلسه گذاشتند و خروجي آن تخريب سرمربي، رحمتي و مستقر کردن فردي براي تبليغات در رسانه‌هاست. ما بازيکنان جواني داريم و ميانگين سني تيم ما بدون من و پادواني بسيار جوان مي‌شود. بحث مالي نيست و ما دغدغه بازيکنان جوان‌مان را داريم.»
 
در انتظار باخت استقلال!
سرمربي استقلال هم به اينکه اين تيم به غير از هواداران تکيه‌گاهي ندارد، اشاره کرد. عليرضا منصوريان همچنين ادعا کرد برخي‌ها منتظر شکست استقلال هستند: «بايد مواظب باشيم تا از پشت بغل پا نخوريم. نمي‌توانم بگويم هفته‌هاي قبل چگونه بر ما گذشت. فوتبال مارکتينگ نيست. ما جز پرچم ايران چيزي را نمي‌شناسيم. شايد فضاي مربيگري دست و بال ما را بسته و نمي‌توانيم خيلي راحت صحبت کنيم. هواداران بدانند که بازيکنان ما روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارند. ما اميدمان بعد از خدا به ساق پاي اين جوانان است که پله‌پله رقم‌شان بالا مي‌رود. آدرس را اشتباه نرويد. بخشي از ناراحتي ما مسائل مالي نيست. من ياد گرفته‌ام که کش و قوس مالي وجود دارد، اما بي‌احترامي خيلي سنگين‌تر از فضاي کم‌پولي و بي‌پولي است. صبح بايد چک کنم ببينم دوستان ناشتا نروند درباره تيم صحبت کنند. يکسري اتفاقات خطرناک پشت ما مي‌گذرد. دوستان منتظر باخت ما بودند. طوري حرف مي‌زنند که انگار بچه‌هاي ما فقط مشکل مالي دارند. در نيم‌فصل به بازيکنان گفتم که يک ريال هم پول نيست، ولي آنها به خاطر استقلال ماندند. گاهي پول به مرز پرداخت مي‌رسد و افرادي از داخل مجموعه آن را تأييد نمي‌کنند. سعي مي‌کنم اسم کسي را نياورم چون بعضي‌ها دوست دارند که اسم‌شان مدام برده شود يا شناخته شوند. سعي کرديم اتحاد را در تيم زياد کنيم، اما آماتور و بي‌تجربه بودن مجموعه ما، به گونه‌اي است که صبح مسابقه‌اي به اين مهمي، بازيکنان ما را به چالش مي‌کشد. ما احتياج به حمايت داريم. خدا مي‌گويد بنده‌هاي خوب بايد وسيله هم باشند. ما مي‌خواهيم تنها نباشيم. خسته شديم آنقدر عقب را نگاه کرديم.»
 
استعفاي قريب‌الوقوع
مديرعامل استقلال ادامه کار در اين باشگاه را منوط به پذيرش شرايطش از سوي وزير ورزش عنوان کرد. رضا افتخاري در واکنش به اين شايعه که تا پايان فصل از سمتش کناره‌گيري مي‌کند، گفت: «به وزير ورزش شرايطي را اعلام کردم که براي ادامه کار در استقلال به فراهم شدن آنها احتياج دارم. روزهاي سختي را گذراندم و الان استقلال در شرايط ايده‌آلي است که خوب بازي مي‌کند و يکدست شده است. براي اينکه بتوانم با قدرت به کارم ادامه دهم، بايد کمک‌هايي صورت بگيرد. متأسفانه نمي‌توانم اين مسئله را باز کنم. اميدوارم شرايطي که خواسته‌ام محقق شود، چون اگر بخواهم اين مسائل را باز کنم ممکن است به نفع باشگاه نباشد. بازيکنان خوب کار کردند و من مخلص همه آنها هستم. ما همه کار مي‌کنيم تا بتوانيم رضايت آنها را جلب کنيم. آنها فداکاري کردند و در شرايط سخت پاي تيم ايستادند. در دو بازي گذشته به‌رغم وضعيت بد روحي کم‌فروشي نکردند و نتيجه آن را هم گرفتند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار