کد خبر: 843258
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي:
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر از ابلاغ يارانه ۱۵۰ ميليارد توماني مسكن مهر به سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: وزير راه و شهرسازي هر روز و به طور مرتب پرداخت تسهيلات ۴۰ ميليوني مسكن مهر را از بانك مسكن پيگيري مي‌كند.
به گزارش فارس، اصغر احمدي مهرآبادي در حاشيه افتتاح واحدهاي مسكن مهر پرديس با اشاره به اينكه از مجموع 2 ميليون و 200 هزار مسكن مهر تاكنون يك ميليون و 905 هزار واحد به اتمام رسيده است، گفت: در حال حاضر 110 هزار واحد مسكن مهر فاقد متقاضي داريم كه با ارائه برخي روش‌ها به دنبال جذب مشتري هستيم، بنابراين دولت مجدداً مصوبه‌اي را گذرانده است تا اين واحدها تكميل و به متقاضيان واگذار شود تا تسهيلات اين واحدها به بانك‌ها بازگردد.
به گفته وي، 49 هزار واحد مسكن مهر نيز مشكل اراضي دارند كه خارج از نوبت در حال حل مشكل قضايي اين واحدها هستند.
مهرآبادي افزود: 20 تا 30 هزار واحد مسكن مهر در كشور زير 30 درصد پيشرفت فيزيكي هستند كه تقاضاي مؤثر ندارند و تنها 2 تا 3 ميليون تومان از سوي متقاضيان پرداخت شده كه بايد اين واحدها نيز تعيين و تكميل شوند.
مهرآبادي اضافه كرد: در استان تهران 334 هزار واحد مسكن مهر به قرارداد رسيده بود تا احداث شود كه از اين تعداد 270 هزار واحد به اتمام رسيده است.
قائم‌‌‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر با اشاره به اينكه 850 هزار واحد مسكن مهر در دولت يازدهم واگذار شده است، گفت: وزير راه و شهرسازي هر روز به طور ويژه پرداخت تسهيلات 40 ميليوني مسكن مهر را براي تزريق به واحدهاي مشمول افزايش 10‌ميليون توماني مسكن مهر از سوي بانك مسكن پيگيري مي‌كند.
وي تصريح كرد: شب گذشته دولت يارانه 150 ميليارد توماني را تصويب و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ كرد تا اين مبلغ صرف آماده‌سازي و محوطه‌سازي واحدهاي مسكن مهر شود.
مهرآبادي ادامه داد: در حال حاضر 110 واحد مسكن مهر بدون متقاضي داريم كه تصميم گرفته‌ايم به پيمانكار واگذار كنيم تا تبديل وضعيت شود و به خوابگاه دانشجويي تبديل‌شان كنيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار