کد خبر: 843121
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
- به والدين و مسئولان واحدهاي آموزشي توصيه مي‌شود در اين چند روز باقيمانده تا چهارشنبه‌سوري با هشدار به نوجوانان و جوانان آنها را از خطرات و عوارض وحشتناك بازي با آتش و ترقه و مواد محترقه و مواد منفجره آگاه و مطلع كنند.
   
- به والدين و شهروندان توصيه مي شود كبريت و مواد آتش‌زا مانند نفت و امثال آنها را از دسترس كودكان دور كنند و اجازه ندهند كه با آتش زدن بته، هيزم و امثال اينها چه در محيط خانه يا پاركينگ و يا در كوچه و معابر عمومي براي جان خود و ديگران و محيط‌زيست مخاطره ايجاد شود.
   
- كودكان در صورت دسترسي نداشتن به كبريت و مواد آتش‌زا در منزل جهت تهيه مواد محترقه به فروشگاه‌‌هاي  رنگ و مواد شيميايي و داروخانه‌ها مراجعه مي‌كنند، بنابراين به فروشندگان اين قبيل مواد توصيه مي‌شود كه اكيداً از فروش مواد آتش‌زا به كودكان و نوجوانان خودداري كنند.  به والدين عزيز توصيه مي‌كنم در اين روزها براي حفظ سلامتي فرزندان خود مراقبت و نظارت بيشتري بر آنان اعمال كنند.
    
- بسيار ديده شده است كه اين مواد در داخل كمد يا در زيرزمين نگهداري مي‌شود و بدون دخالت انسان در اثر شرايط مساعد خود به خود منفجر شده‌ است يا در هنگام جابه‌جايي با دست و يا در داخل ساك و كيف در اثر حرارت و يا ضربه منفجر مي‌شود،‌ بنابراين به نوجوانان توصيه مي‌شود اكيداً از تهيه و يا استفاده از اين مواد خودداري كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار