کد خبر: 843081
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
پرونده مرگ مردي كه در آتش‌سوزي عمدي فوت كرده بود، به خاطر مشخص نشدن عامل حادثه براي پرداخت ديه از بيت‌المال به دادگاه كيفري 2 استان تهران فرستاده شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز چهاردهم آذرماه سال 91 بود كه مأموران پليس از آتش گرفتن ساختماني در خيابان بهار جنوبي با خبر و راهي محل شدند. بررسي‌ها حكايت از آن داشت حريق از طبقه پايين ساختمان كه مغازه سيسموني است، آغاز شده و به طبقات بالاتر سرايت كرده است. مأموران پس از خاموش شدن آتش با پيكر سوخته شده و نيمه جان مردي در طبقه سوم ساختمان روبه‌رو شدند و وي را براي درمان به بيمارستان منتقل كردند.

در حالي كه كارشناسان آتش‌نشاني اعلام كردند آتش‌سوزي عمدي بوده است، به مأموران خبر رسيد مرد سوخته شده در بيمارستان فوت كرده است. بدين ترتيب پرونده مرد فوت شده براي بررسي به دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد.

يكي از افرادي كه از آتش‌سوزي جان سالم به در برده بود، گفت: من و پسرم در طبقه سوم زندگي مي‌كنيم. لحظاتي قبل از حادثه ما متوجه بوي دود شديم. بلافاصله به طرف در آمديم اما در بسته بود به همين دليل به طرف پنجره رفتيم و از طريق پنجره من و پسرم خودمان را به پايين پرتاب كرديم و با كمك رهگذران از مرگ نجات يافتيم. وي در ادامه گفت: اما مرد فوت شده موفق به فرار نشد و دچار سوختگي شد.

پس از اين مأموران براي شناسايي عامل يا عاملان آتش‌سوزي تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كردند. مأموران در ادامه چند مظنون را بازداشت كردند، اما در نهايت عامل اين حادثه مرگبار مشخص نشد. بنابراين قاضي مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران براي مرد فوت شده درخواست پرداخت ديه از بيت‌المال داد و پرونده را براي رسيدگي و رأي به دادگاه 2 كيفري استان فرستاد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار