کد خبر: 843079
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی جشنواره هفت سین در سرای محلات منطقه همزمان با فرارسیدن سال جدید خبر داد.
محمد رضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: ملاقات با خانواده معظم شهدا، کاشت نهال در بوستان های منطقه، غبارروبی مزار شهدا، اهداء پک و بن و پوشاک و ارزاق به نیازمندان، مراسم بزرگداشت روز زن، برگزاری مراسم مادران آسمانی، طرح خانه تکانی منازل خانواده شهدا، کارگاه آموزشی با موضوع پسماند و کاشت نهال با نام شهدای آتشنشان و مدافع حرم از جمله اقدامات اداره فرهنگی منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از حوادت محترقه در سرای محلات منطقه، خاطرنشان کرد: چکاپ معلولین و سالمندان در خانه و آسایشگاه سالمندان در غالب طرح جهاد مهربانی، بازدید از خانواده های دارای معلول و تهیه و توزیع محصولات سلامت محور از فعالیت های اداره سلامت منطقه خواهد بود.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 برگزاری مسابقات ورزشی ایستگاهی شامل طناب کشی، طناب زنی، دو ، اعزام شهروندان و بهره مندان ایستگاه تندرستی به ارتفاعات شمال تهران، برگزاری مسابقات ایستگاهی متمرکز بانوان، برگزاری مراسم اختتامیه فعالیت های ورزشی منطقه، برگزاری برنامه های متنوع ورزشی بمناسبت روز طبیعت، برپائی غرفه های مختلف ورزشی در بوستان اندیشه و برگزاری مسابقات کشتی محلات منطقه "بمناسبت طرح استقبال از بهار" از اقدامات اداره ورزش منطقه است.

وی یادآور شد: طرح تبلیغی نسیم بهشت، "اجرای نمایش خیابانی با موضوع آسمان آبی - زمین پاک"، نقاشی با موضوع طبیعت و محیط زیست ویژه کودکان ، تفکیک زباله از مبداء، برگزاری فعالیت های آموزشی در حوزه کودکان و نوجوانان در مدارس طرح شهردار مدرسه و مدارس هیات امنایی، آموزش خانه تکانی ایمن ویژه خانواده ها و آشنایی با آداب و رسوم نوروز ویژه کودکان از برنامه هایی است که از سوی اداره آموزش های شهروندی منطقه در راستای طرح استقبال از بهار اجرا می شود.

غلامی در پایان با اشاره به برپایی غرفه های گردشگری نوروزی در سطح منطقه 7 به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان، گفت: مدیریت شهری تهران در راستای ترویج فرهنگ گردشگری، روزهای نوروز را فرصتی بی بدیل دانسته و تلاش می کند با ایجاد جاذبه هایی در مسیر گسترش رفتار گردشگری گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه این غرفه ها از تاریخ 1 تا 14 فروردین برپا خواهد شد، تصریح کرد: شهر تهران با قدمتی 450 ساله گنجینه‌ای برای کشور است و شهردار محترم تهران بر لزوم فعال شدن ظرفیت های گردشگری تهران تاکید ویژه ای دارند.

معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر اینکه تورهای تهرانگردی با هدف آشناسازی مسافران و گردشگران با نقاط مختلف شهر تهران برگزار می شود، اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان ایستگاه های اطلاع رسانی در بوستان اندیشه، باغ موزه قصر، بوستان شهید توکلی و میدان هفت تیر مستقر و از علاقه مندان ثبت نام می کنند. همچنین شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137 نسبت به ثبت نام و بهره مندی از این تورها اقدام کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار