کد خبر: 843042
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
مدیرعامل آتش‌نشانی اردبیل خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل گفت: 12 اکیپ عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اردبیل آماده هستند تا در چهارشنبه آخر سال خدماتی را به هموطنان ارائه کنند.

محمودرضا یعقوبی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،  اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اکیپ‌های عملیاتی آتش‌نشانی به حال آماده‌باش درآمدند تا در این روز با پیش‌بینی و پیشگیری سعی در کاهش حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال را داشته باشند.

وی با اشاره به حادثه اخیر در محله شهریار اردبیل و چندین حادثه تلخ در نقاط مختلف شهر به دنبال ترقه‌بازی و انفجار مواد آتش‌زا تصریح کرد: آواربرداری از ساختمان تخریب شده در محله شهریار اردبیل به اتمام رسیده و مصدومان نیز در حال مداوا و ترخیص از بیمارستان هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل با اشاره به تعدد حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه آخر سال گفت: با توجه به اینکه همه ساله بی‌احتیاطی خانواده‌ها و فرزندان آنها زمینه بروز برخی حوادث و سوانح ناگوار را فراهم می‌آورد، ما توصیه می‌کنیم با مراقبت بیشتر مانع از بروز چنین حوادث تلخ و تأسف‌بار باشیم.

یعقوبی افزود: در آستانه چهارشنبه آخر سال تشکل‌های مردم نهاد در حرکتی جالب پای کار آمدند تا با اجرای طرحی به نام «به پاس احترام به آتش‌نشانان قهرمان، مواد محترقه را کنار می‌گذاریم» سعی بر این است تا از بروز حوادث تلخ و تأسف‌بار در چهارشنبه‌سوری جلوگیری شود.

وی بیان کرد:‌ در صورت بروز حریق و یا دیگر حوادث ناگوار نیروها و اکیپ‌های فعال ما در کوتاهترین زمان در سر صحنه حاضر شده و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر