کد خبر: 842992
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
رئیس سازمان جهادکشاورزی:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : هزار و600 تن گوشت مرغ با قیمت پنج هزار و 900 تومان در آستانه تعطیلات عید نوروز 96 در بازار این استان عرضه می شود.
سید حسن میرعماد افزود : اکنون بیش از 150تن گوشت منجمد با قیمت 21 تا 23 هزار تومان در فروشگاه های معتبر با مهر دامپزشکی برای خرید نوروزی شهروندان سمنانی عرضه شده است.
وی از ذخیره بیش از پنج هزار تن برنج برای خرید نوروزی شب عید در استان خبر داد و اظهار داشت: تا چند روز آینده پنج هزار تن برنج برای تامین نیاز شهروندان به این استان وارد می شود.
وی تصریح کرد : همچنین 400 تن سیب و 750 تن پرتقال برای تامین میوه شب عید شهروندان در سردخانه های این استان ذخیره سازی شد که در جلسه روز سه شنبه هفته جاری ستاد تنظیم بازار استان، قیمت گذاری می شود.
رئیس سازمان جهاد کشارزی استان سمنان با بیان این که کمیته کارگروه تنظیم بازار استان بر توزیع اقلام در فروش های پیش از عید نوروز نظارت ویژه و مستمر دارد، اضافه کرد : بیش از 120 نفر از بازرس بر نحوه عرضه کالا و قیمت گذاری ها نظارت دارند.
وی خاطرنشان کرد : سال 95 یکی از سالهای پربرکت برای ذخیره سازی کالاهای با اهمیت مانند گندم در این استان بوده است و هم اکنون در انبارهای استان بیش از 80 هزارتن گندم موجود است.
میرعماد با اشاره به اهمیت خرید کالای داخلی، یادآور شد : بیش از 70درصد از تولیدات مرغ در سمنان به استان های همجوار ارسال می شود که این امر مبین توجه بیش از پیش این سازمان به تولید داخلی است.
در استان سمنان 45 واحد مرغداری گوشتی وجود دارد.
میزان مصرف گوشت مرغ مردم استان سمنان روزانه 36 تن است و بیش از 75 درصد مرغ تولید شده استان به تهران ارسال می شود.
وسعت اراضی کشاورزی در استان سمنان بالغ بر 198 هزار هکتار است.
بیش از 25 هزار واحد صنفی دارای مجوز در استان سمنان فعال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار