کد خبر: 842807
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
كتاب «حاجي فيروز» خاطرات ديده‌بان روزهاي دفاع مقدس از سوي نشر نارگل به چاپ چهارم رسيد.
كتاب «حاجي فيروز» خاطرات فيروز احمدي از روزهاي دفاع مقدس كه توسط ميثم رشيدي مهر‌آبادي تدوين شده بود در طول دو ماه پس از انتشار به چاپ چهارم رسيد.
خاطرات ديده‌بان جانباز، فيروز احمدي از دوران جنگ تحميلي در كتابي با عنوان «حاجي فيروز» به چاپ سوم رسيد. بخشي از اين خاطرات به صورت پراكنده توسط جانباز احمدي نوشته شده بود و بخشي ديگر نيز حاصل گفت‌وگوي ميثم رشيدي مهرآبادي با اوست. فيروز احمدي كه در همان روزهاي آغازين جنگ با پيوستن به گردان 9 سپاه و آموزش در پادگان امام حسين(ع) به جبهه‌هاي غرب و جنوب رفت، پس از مدتي در رسته ديده‌باني داراي مهارت شد. او در لشكر 10 سيدالشهدا (ع) و تيپ 110 خاتم‌الانبيا (ص) مشغول فعاليت بود و به جز روزهايي كه به دليل مجروحيت قادر به جنگيدن نبود، در همه عمليات‌هاي دفاع مقدس حضور داشت.
راوي «حاجي فيروز» بعد از جنگ به رغم رنج‌ها و زخم‌هاي فراوانش به پشت تنور نانوايي پدرش برگشت و تا امروز در حال فعاليت و كار است.
روايت مستند و دقيق فيروز احمدي از وقايع و تلاش نويسنده به حفظ لحن او در بيان خاطرات، «حاجي فيروز» را به كتابي روان تبديل كرده كه مي‌تواند تصوير متفاوتي از جنگ براي خواننده‌اش ترسيم كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار