کد خبر: 842702
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
خطری که در سال‌های گذشته انقلاب را به شکل جدی تهدید کرد پیوند برخی از طرفداران داخلی با امریکا بود که برجسته‌ترین جلوه ظهور این بحث فتنه ۸۸ بود.

معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران ، در جمع استادان بسیجی حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: یکی از فرمایشات بسیار مهم رهبری که مکرر در دیدارهای سال جاری خود مطرح ساخته اند، موضوع انقلابی بودن اقشار مختلف جامعه است.

سردار سرتیپ یدالله جوانی با تاکید بر اینکه دشمن امروز به این نتیجه رسیده  که باید هویت انقلابی بودن از انقلاب اسلامی و ارکان آن از بین برود، گفت: رمز تداوم انقلاب اسلامی حفظ روحیه انقلابی گری است.

*شکاف‌های طبقاتی و دوقطبی شدن جامعه تهدیدی جدی برای ایالات متحده

جوانی افزود: آمریکا این جمع‌بندی را داشت که سلطه برجهان از طریق سلطه بر خاورمیانه و سلطه خاورمیانه از طریق سلطه بر ایران می‌گذرد، بنابراین امریکا برای تحقق هدف اول خود که سلطه جهانی بود، سلطه بر ایران را در دستور کار گذاشت و در مقاطع مختلف سناریوی‌های مختلف را طراحی کرد.

وی گفت: خطری که در سال‌های گذشته انقلاب را به شکل جدی تهدید کرد پیوند برخی از مجموعه‌های داخلی با خارج کشور بود که برجسته‌ترین جلوه ظهور این بحث فتنه ۸۸ بود.

به گفته این مقام نظامی، جنگ های نیابتی با حزب الله ، 11سپتامبر، جنگ نیابتی در سوریه و عراق همگی در این مسیر و در این زمینه بود.

سردار جوانی تصریح کرد: در حال حاضر در نقطه‌ای هستیم که دشمن اصلی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی یعنی امریکا امروز گرفتار بلاها و مصیبت‌های فراوان در درون خود شده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اذعان کرد: بهترین اسناد برای اثبات وضعیت اسف‌بار امروز امریکا سخنان ترامپ در انتخابات است چرا که، امریکا طبق گفته ترامپ برای جنگ‌های خاورمیانه شش هزارمیلیاردلار هزینه کرده است که چیزی هم به دست نیامده درحالی‌که با این پول می شود دو بار آمریکا را از نو ساخت ودر واقع این بزرگترین  شکست اوبعد از مداخلات نظامی درسایر  بلاد اسلامی است . 

وی افزود: امروز شکاف‌های طبقاتی و دوقطبی شدن جامعه یک بحث تهدید آمیز برای امریکا است، امروز نظام سرمایه‌دار مورد تنفر ملت‌ها واقع‌شده و این معنای آن است که یک فرصت طلایی برای انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: خطری که در سال‌های گذشته انقلاب را به شکل جدی تهدید کرد، پیوند برخی از مجموعه‌های داخلی با خارج بود که برجسته‌ترین جلوه ظهور این بحث فتنه 88 بود.

وی عنوان کرد: دشمن با یک برآوردی از وضعیت امروز جامعه ایران، احساس می‌کند، انتخابات می‌تواند یک فرصت طلایی برای او باشد به گونه ای که برآورد آمریکایی‌ها این است که انقلاب اسلامی سبب بسیاری از ناکامی‌های آن‌ها شده و هرچه هزینه در خاورمیانه کرده به نفع انقلاب اسلامی و اقتدار ایران اسلامی منجر شده است.

*انتخابات ایران، برای امریکا یک فرصت طلایی محسوب می شود

معاون سابق سیاسی سپاه ابراز کرد: انقلاب اسلامی برای تحقق  تمدن سازی اسلامی باید امنیت در حد بالا را تأمین کند و برای امنیت نیاز به سرپنجه‌های قوی خود در منطقه است، بر اساس هدایت‌های رهبری و سیاست‌های نظام اسلامی ایران جبهه مردم پایه مردم، از مستضعفان در منطقه شکل گرفت است.

وی ادامه داد: امروزه منطقه‌ای که امریکا قصد سلطه بر آن داشت در تصرف انقلابی اسلامی است و خطری که امروز احساس می‌شود این است که  انقلاب اسلامی و نظام اسلامی از حالت انقلابی خود خارج شود.

سردار جوانی یادآور شد: آمریکا امید دارد که بتواند جریان غیرانقلابی را در ایران تقویت کند و به قدرت برساند و در نهایت غیرانقلابی شدن انقلاب را تسریع بخشد.

وی افزود: امریکا بحث نفوذ را از منظر مطیع کردن انقلاب اسلامی ایران  دنبال می کند، قصد دارد از طریق کارگزاران خودش، کارگزارانی که از طریق انتخابات به قدرت برساند و به این هدف شوم خود نائل آید، که در این عرصه هوشمندی انقلابیون مؤثر است.

جوانی اضافه کرد: از منظر غربی‌ها کسانی که مقابل سلطه غربی‌ها  می ایستند تندرو محسوب می‌شوند و پرچم‌دار این تندروها بر اساس این منطق امام راحل و رهبر معظم انقلاب قرار دارد و کسانی که موافق مذاکره با غرب و ارتباط و تعامل بی‌حد وحصر هستند میانه‌رو محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: غرب در پی آن است که خود را در موضع تهدید از سوی ایران و ایران را در آستانه جنگ با غرب معرفی می‌کند و ملت ایران را در مقابل دو گزینه صلح و یا جنگ با دنیا قرار دهند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آمریکا قادر به جنگ با ایران نیست، بنابراین به وحشت انداختن ملت ایران با نیروهای به ‌اصطلاح میانه‌رو در داخل کشور از طریق ابزار رسانه‌های غرب خدعه و سناریو علیه ایران است.

نویسنده و تحلیلگر مسایل سیاسی کشورمان تاکید کرد: ایجاد دوگانه جنگ و صلح حربه دشمن برای انتخابات آتی است، به این معنا است که به ملت ایران تلقین می‌کند اگر به فلانی رأی بدهند جنگ با دنیا شده و اگر به فلان نامزد رأی دهید به سمت صلح و آرامش می‌روید.

* امروز جبهه غیرانقلابی، بر هم‌افزایی به‌عنوان رمز پیروزی واقف شده است

جوانی ابراز کرد: یکی از کارهایی که باید انجام داد، روشنفکری و آگاه‌سازی نسبت به وضعیت واقعی آمریکا برای ملت‌ها است، دومین راهکار تقویت انقلابی گری است و امروز در فضای مجازی با سناریوی دشمن درصدد نشر و القای این مطلب هستند.

وی افزود: امروزه به اذعان تحلیل گران غربی قطع رابطه کارتر با ایران یک اشتباه استراتژیک بوده است چراکه با این قطع رابطه جبهه ضد استکباری از سوی ایران شکل‌گرفته است، بنابراین ایجاد ارتباط و تعامل با ایران از سوی آمریکا در دستور کار قرار گرفت.

معاون سابق سیاسی سپاه ابراز کرد:  رد صلاحیت روحانی در زمان حاضر به صلاح نظام اسلامی نیست و این اتفاق نمی‌افتد ولی راهکار این است که انقلابیون با بصیرت ورود کنند.

وی ادامه داد: امروز زمان ید واحد شدن است، هم‌افزایی لازمه کار بوده، باید روحانیت در جامعه خوش‌بینی ایجاد کنند، امروز جبهه غیرانقلابی، بر هم‌افزایی به‌عنوان رمز پیروزی واقف شده است.

وی یادآور شد: جبهه مردمی نیروی انقلابی تازه شکل‌گرفته و یک مرکز امیدی برای دلسوزان شده که درصدد افزایش روند هم‌افزایی است.

سردار سرتیپ جوانی عنوان کرد: منطق رأی مردم را باید شناخت و باید دانست بررسی‌های گذشته نشان می‌دهد، ملت ایران در انتخابات به سه نحو رأی می‌دهند، اول آنکه گروهی به آدم‌هایی رأی می‌دهند که حزب الهی بوده و انقلابی هستند، گروهی به افرادی رأی می‌دهند که انقلابی نباشند و گروه سوم که بالغ‌بر 60 درصد آرا را شامل می‌شوند، به این منطق رأی می‌دهند که ببینند کدام نامزد می‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند.

وی باز هم تاکید کرد: امروز نیروهای انقلابی باید کارآمدی خود را به مردم چون دولت نهم اثبات کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار