کد خبر: 842664
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: پیش از سال ۹۲ کمتر از ۴۷۰ دستگاه در سطح شهر فعال بود که این تعداد، در سه سال اخیر به بیش از ۷۰۰ دستگاه افزایش رسیده است.
دکتر صادق نجفی در مراسم ورود ۹۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و ۲۴۰۰ تاکسی جدید به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهر تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: به زودی با افزوده‌شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی در مسیر باغمیشه تا عباسی و یوسف‌آباد، شاهد روان‌سازی یکی از مسیرهای بااهمیت شهر خواهیم بود.

شهردار تبریز به پیشرفت کلی مترو اشاره و خاطرنشان کرد: خط یک قطار شهری تبریز به صورت آزمایشی در محدوده مرکزی شهر آغاز به کار کرده، همزمان با این پروژه، خط دوم نیز با سرعت در مسیر قراملک پیگیری می‌شود، در خصوص خط سوم مترو، زمینه‌های مناسبی برای تسریع در  برنامه اجرایی هر دو بخش تجهیزات و زیرساخت‌ها، فراهم شده است. همچنین خط چهارم با پایان مطالعات کارشناسان آلمانی، در آستانه اجرا قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در یک سال گذشته نزدیک به ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی با تسهیلات مناسب، نوسازی شده که نقش موثر در ایجاد حمل و‌نقل پایدار و جامع خواهد داشت.

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که نامه نانوشته، ایراد ندارد، گفت: با توجه به تنوع و گستردگی ماموریت‌های شهرداری، طبیعی است که برخی نارسایی‌ها نیز به چشم بخورد؛ با این حال، معتقدم، شهروندان با توجه به ارتباط مستقیم با برنامه‌های خدمتگزاری شهر، بهترین ارزیابی را از چند و چون خدمت در سطح شهر دارند.

شهردار تبریز تصریح کرد: در شرایطی که هر یک از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، طبق طرح جامع و تفصیلی و پس از بررسی‌ها و مطالعات دامنه‌دار توسط شورای ترافیک و شورای شهر، به مراحله اجرا می‌رسد، چطور می‌توان گفت فلان پروژه عمرانی طبق اراده و منافع یک فرد خاص تدارک دیده شده است؛ این قبیل اظهارات عجیب، در آستانه انتخابات، چه توجیهی دارد؟

وی تاکید کرد: تخریب شهرداری، نمی‌تواند اقبال شهروندان را جذب کند و شهروندان بسیار هشیارتر از آن هستند که فعالیت‌های شبانه‌روزی کارگران و عوامل اجرایی را در شرایط سرد و گرم اعماق زمین، نادیده بگیرند.

دکتر نجفی متذکر شد: عمده اقدامات تحول‌آفرین شهرداری، با بهره‌گیری از امتیاز مهم حمایت‌ و نظارت شورای چهارم به ثمر رسیده و نام تبریز را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مطرح ساخته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر