کد خبر: 842653
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
فرمانده سپاه مهدی‌شهر خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر از ثبت‌نام کاروان راهیان‌نور جنوب کشور در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ حسن ذوالفقاری  با اشاره به اینکه ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور جنوب کشور طبق سنوات گذشته هرساله بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام‌ می‌شود، اظهار کرد: ثبت‌نام کاروان‌های راهیان ‌نور جنوب کشور در بسیج مساجد، محلات و اقشار شهرستان مهدی‌شهر انجام می‌‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه کاروان‌های راهیان ‌نور بسیج مساجد، محلات و اقشار در شهرستان مهدی‌شهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد،تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان ‌نور بسیج مساجد، محلات و اقشار در شهرستان مهدی‌شهر 29 اسفندماه تا 3 فروردین‌ماه 96 انجام خواهد شد.
وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام کاروان‌های راهیان ‌نور جنوب کشور در شهرستان مهدی‌شهر می‌توانند تا 20 اسفندماه به حوزه ‎ ها، پایگاه ‎ های مقاومت مساجد، محلات و اقشار در این شهرستان مراجعه و برای اعزام در زمان اعلام شده ثبت‌نام کنند.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه آشنایی با سبک و سیره زندگی و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور جنوب کشور است تصریح کرد: خاطره‌گویی از دوران هشت سال دفاع مقدس، شرکت در برنامه‌های فرهنگی و مراسم پرفیض ادعیه از برنامه‌های این سفر پربرکت و معنوی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به این مناطق اعزام می‌شوند گفت: افراد متقاضی برای سفر با خودروهای شخصی نیز می‌توانند همانند دیگر افراد، برای ثبت‌نام در اردوهای راهیان نور به حوزه‌های مقاومت بسیج به‌صورت انفرادی و یا خانوادگی ثبت‌نام کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار