کد خبر: 842647
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
سخنگوی دولت در مشهد:
معاون ریيس جمهور گفت: تعهد وزارت نفت موجب بهره مندی حداکثری مردم از نعمت گاز طبیعی شده است.
سیده سمیه ناصری

دکتر محمد باقر نوبخت اظهار کرد: یکی از نگرانی های دولت تدبیر و امید این است که مبادا تعهدی به مردم داده شود كه عاجز از انجام آن باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت با اشاره به اقدامات مطلوب دولت تدبیر و امید در حوزه هاي عمراني افزود: الحمدالله اقدامات دستگاههای خدماتی از جمله شركت گاز در حوزه محرومیت زدایی كاملا ملموس است.

مدیرعامل شركت گاز استان خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: در راستای تامین پایدار گاز حاشیه شهر مشهد تاکنون ۹ ایستگاه تقلیل فشار گاز و ۲۰۰ کیلومتر اصلاح و تقویت شبکه به جهت تسهیل در امر گازرسانی به اين مناطق انجام شده است.

سید حمید فانی با بیان این مطلب که تاکنون 820 ميليارد ريال برای اتمام طرح های گازرسانی حاشیه شهر مشهد هزینه شده است، افزود: برای اتمام ۱۰۰ درصدی این مهم نیازمند 300 میلیارد ريال اعتبار دیگر هستیم و امیدواریم با حمایت دولت تدبیر و امید شاهد تحقق كامل منویات رهبری در حاشیه شهر مشهد باشیم.

وی گفت : از مجموع ۸۶ روستای مشهد ۴۸ روستا به شبکه سراسری گاز متصل هستند و عملیات گازرسانی به ۳۸ روستای دیگر نيز با شتاب مطلوبی در حال اجراست.

فانی ضریب بهره مندی روستاهای خراسان رضوی را از نعمت گاز طبیعی ۷۵ درصد عنوان کرد و گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۵۴۰ روستاي استان در حال اجراست كه با بهره‌برداري از این پروژه ها ضریب بهره مندی روستایی خراسان رضوي به ۸۹ درصد ارتقا خواهد يافت.

مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با اشاره به رشد قابل ملاحضه شاخص گازرساني در دولت تدبير و اميد گفت: در سال جاري توانستيم هر دو روز يك روستاي استان را به شبكه سراسري گاز كشور متصل كنيم.

وي اظهار كرد: با ادامه حمايتهاي دولت خدمتگذار از توسعه شبكه هاي گاز در سال آينده شاهد آغاز عمليات گازرساني به قريب 500 روستاي واجد شرايط استان باشيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار