کد خبر: 842514
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد خبرداد ؛
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد از تولید 13 محصول مکتوب و 50 محصول مجازی با هدف معرفی مراکز گردشگری مشهد خبر داد.
سیده سمیه ناصری

علی قناویزچی از تولید 13 محصول مکتوب و 50 محصول مجازی با هدف معرفی مراکز گردشگری مشهد خبر داد.

وی ادامه داد: تولید ویژه‌نامه اطلاع‌رسانی ویژه نوروز، تولید نقشه معرفی راهنمای اماکن زیارتی و جاذبه‌های گردشگری به زبان فارسی با هویت بصری 2017، تولید نقشه ایران و تولید نقشه راهنمای مسیر کمپ‌ها  از جمله محصولات تولید شده به شمار می‌رود.

قناویزچی اضافه کرد: از دیگرمحصولات تولید شده می‌توان به تولید برچسب معرفی اماکن زیارتی و گردشگری مشهد، تولید نقشه معرفی اماکن زیارتی و گردشگری به دو زبان عربی و انگلیسی با هویت بصری 2017، تولید محصول کودک، تولید آلبوم نفیس مشهد با معرفی مشهد و وقایع و رویدادها و تولید کتاب معرفی مشهد به زبان های خارجی اشاره کرد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد ادامه داد: تولید کارت ویزیت سامانه ابزارهای اطلاع‌رسانی، نقشه راهنمای گردشگری به صورت مشارکتی (اسپانسری)، تولید و پخش کلیپ معرفی اماکن زیارتی و گردشگری شهر مشهد در مبادی ورودی و  تولید و پخش کلیپ معرفی اماکن زیارتی و گردشگری شهرمشهد در پایگاه‌های راهنمای زائراز دیگر برنامه‌هایی بوده که تولید شده است.

قناویزچی تصریح کرد: تولید و پخش محتوای دیجیتالی در زمینه گردشگری از طریق پایگاه های راهنمای زائر، پروتال گردشگری به آدرس ziarat.mashhad.ir، تولید اپلیکیشن موبایل، تولید کلیپ مشهد درقالب معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی مشهد در قالب 9 ثانیه‌ای، 18 ثانیه‌ای،60دقیقه‌ای و 15دقیقه‌ای، بهره مندی از 20 نمایشگر ال ای دی پایگاه‌ها، سامانه ارسال وای فای و بلوتوث جهت پایگاه‌های راهنمای زائر، کانال تلگرام و تولید سی‌دی صوتی معرفی جاذبه‌های گردشگری و توزیع آن از ورودی ملک‌آباد نیشابور از از جمله برنامه‌های تولیدی محسوب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار