کد خبر: 842512
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
وزیر بهداشت :
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهر مشهد سالانه میزبان 26 میلیون زائر است که غایب اصلی خدمات‌رسانی آستان قدس است .
سیده سمیه ناصری

دکتر قاضی‌زاده هاشمی عصر دیروز  در حاشیه سفر رئیس جمهور به مشهد در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در خصوص افتتاح 11 طرح در خراسان رضوی، اظهار کرد: در مشهد از نظر زیرساخت بهداشت و درمان کمبودهای زیادی داریم و در این دولت تلاش‌های فراونی انجام شده است که از آن جمله 500 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نیازمند  2000 تخت بیمارستانی هستیم ادامه داد: حدود 1600 تخت بیمارستانی در حال ساخت است و در 15 زایشگاه 7500 بلوک زایمانی، 65 خانه بهداشتی و 17 مرکز بهداشتی، 70 مرکز خدمات تخصصی و دانشکده داروسازی افتتاح شد.

قاضی زاده هاشمی گفت :  36 درصد جمعیت مشهد حاشیه‌نشین است که اکنون به ازای هر 3000 نفر یک مراقب سلامت دارند.

 

تعمیر 178 مرکز جامع خدمات سلامت و تجهیز 235 مرکز

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با بیان اینکه کسانی که می‌گویند این دولت برای محرومین چه کرده است تصریح کرد: ما 540 پروژه در سیستان و بلوچستان داریم ، یک میلیون و  240 هزار نفر حاشیه‌نشین داریم برای همه پرونده سلامت الکترونیک تشکیل شده ضمن اینکه  برای 11 میلیون نفری که بیمه ایجاد شد، اکثرا از همین حاشیه‌نشین‌ها بودند.

 قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: حدود 500 پزشک و متخصص به مجموعه قبلی اضافه شده و رتبه دانشگاه به رتبه سوم کشور رسیده است همچنین  رشد ایران از نظر علمی از رتبه سوم به رتبه اول ارتقا پیدا کرده است.

دکتر روحانی، رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر بهداشت، گفت :  مردم ما قدرشناس هستند و قدردان زحمات و تلاش‌های همه دست اندرکاران و بخش خصوصی و خیرین هستند باید کاری کنیم که مردم در کمترین زمان و بهترین کیفیت خدمات را دریافت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار