کد خبر: 842391
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار اتاق ایران:
مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار اتاق ایران گفت: در حال حاضر در 25 استان کشور اتاق های بازرگانی موفق شده اند تا یک هزار و 700 دانش آموز و دانشجوی مستعد تحصیل را تحت بورسیه تحصیلی قرار دهند.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، خانلری در همایش اعطای بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: در گرامی داشت هفته احسان و نیکوکاری خوشحال هستیم که در جمع انسان های خیرخواه در اردبیل با محوریت موضوع خیرخواهی و خیراندیشی گرد هم آمدیم تا بتوانیم به اهداف خیرخواهانه خود دست پیدا کنیم.

وی افزود: جامعه نیکوکاری ابرار مستقر در اتاق های بازرگانی ایران از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و با حمایت هیئت نمایندگان در دوره جدید فعالیت خوبی را در پیشقدمی کار نیک و حمایت از خانواده های بی بضاعت در انجام مسئولیت اجتماعی عهده دار شده است.

مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار در اتاق ایران در ادامه سخنان خود به انسجام فعالیت ها در این حوزه با اولویت حمایت تحصیلی در راستای توانمندسازی دانش آموزان و دانشجویان مستعد اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر در 25 اتاق استان های کشور یک هزار و 700 دانش آموز و دانشجو از بورسیه تحصیلی بهره مند شدند.

خانلری با بیان اینکه قرار است در همه استان ها این مجموعه خیرخواهانه شکل گیرد دومین اولویت این مجموعه را اشتغالزایی و کارآفرینی برای گروه ها و اقشار آسیب پذیر به ویژه ساکنان مناطق روستایی اعلام کرد و اظهار داشت: ما طرحی را در 10 روستای خراسان جنوبی اجرا کردیم که در صورت مثبت بودن نتایج این طرح در سایر استان ها نیز این طرح را تقویت خواهیم کرد.

راه اندازی شبکه ملی موسسات نیکوکاری در کشور

مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار در اتاق ایران گفت: با هدف هم افزایی موسسات خیریه و نیکوکاری ما از ابتدای امسال سعی در راه اندازی شبکه ملی موسسات و نهادهای نیکوکاری داشتیم به طوری که تاکنون 91 موسسه به عضویت این شبکه ملی درآمده اند تا شفافیت و رویکرد درست و منطقی این مجموعه های خیرخواهانه مورد توجه قرار گیرد.

خانلری راه اندازی مرکز آموزش جامعه نیکوکاری، اعطای بورسیه تحصیلی، توانمندسازی خانواده های بی بضاعت و ارائه مهارت های تحصیلی و زندگی را برای دانش آموزان و دانشجویان از اولویت های این مجموعه اعلام کرد و اظهار داشت: ما در همه اتاق های بازرگانی استان ها و شهرستان ها سعی داریم تا در قالب جامعه نیکوکاری ابرار همچنان دانش آموزان مستعد را در بهترین شرایط مورد حمایت قرار دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر