کد خبر: 842388
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار اردبیل:
مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار اردبیل گفت: مجتمع کارآفرینی جامعه نیکوکاری ابرار اردبیل با هدف ایجاد فرصت های آموزش و کارآفرینی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، بهروز پورسلیمان در همایش اعطای بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش جامعه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما در قالب این مجموعه خیریه دانش آموزان و دانشجویان مستعد را در مقطع دوره دوم متوسطه، پیش دانشگاهی و دانشجویان در قالب اتاق اردبیل تحت پوشش قرار دادیم تا بتوانیم حمایت های لازم را از دانش آموزان و دانشجویان مستعد و در عین حال بی بضاعت شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: پارلمان بخش خصوصی در یک اقدام خداپسندانه و با هدف جلب رضایتمندی عموم هموطنان اقدام به راه اندازی جامعه نیکوکاری ابرار در حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کرده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل افزود: از سه سال قبل ما با سه هدف حمایت تحصیلی از دانشجویان و دانش آموزان و همچنین کارآفرینی و اشتغالزایی این مجموعه نیکوکاری را راه اندازی کردیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

پورسلیمان بیان داشت: بنیاد کودک در استان اردبیل با پوشش تحصیلی دانش آموزان در مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول حمایت های لازم را از آنها انجام می داد که ما نیز در قالب جامعه نیکوکاری ابرار موفق شدیم 60 نفر از دانش آموزان و دانشجویان مستعد را شناسایی و نسبت به اعطای بورسیه تحصیلی آنها اقدام کنیم.

وی گفت: 3 نفر از این دانشجویان در مقطع دکترا و از دانشگاه های معتبر پذیرفته شده اند و 12 نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند و ما با ترسیم چشم اندازی شایسته در اتاق اردبیل سعی می کنیم تا حمایت های جدی را از این نسل شایسته و آینده ساز این مملکت انجام دهیم.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اردبیل از تامین 4 قطعه زمین در شهرک صنعتی اردبیل برای راه اندازی مجتمع های کارآفرینی و اشتغالزایی برای افراد تحت پوشش این نهاد خیرخواه اشاره کرد و اظهار داشت: با کلنگ زنی انجام شده امیدواریم هر چه سریعتر با اهداف ایجاد مشاغل خانگی و بازاریابی کارگاه های آموزش و تولید حرف مختلف مورد توجه قرار گیرد تا در کنار تحصیل فرصت های اشتغال این دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت فراهم آید.

پورسلیمان از مساعدت و همکاری کمیته امداد، بهزیستی، فنی و حرفه ای، امور اجتماعی استانداری و شهرداری قدردانی کرد و گفت: از دولت انتظار می رود با اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید گام های موثرتری را در این حوزه برداشته و نسبت به انجام وظیفه خطیر خود در حوزه اجتماعی به ویژه ایجاد فرصت های اشتغال ورود پیدا کنند.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و کشوری، دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های تحت حمایت جامعه نیکوکاری ابرار برگزار شد از 54 نفر دانش آموز و دانشجوی ممتاز تجلیل و در کنار اهدای جایزه به آنها اهدای بورسیه به این دانشجویان به شکل نمادین انجام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر