کد خبر: 842346
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:
هر هفته به شکلی منظم جلسات ملاقات مردمی مسئولان انتظامی در سامانه 197 مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تقویت سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان بیان داشت : سال جاری به مشکلات بیش از ۱۵ هزار نفر در جلسات ملاقات مردمی استان به‌صورت تلفنی و حضوری رسیدگی شد که ۸۵ درصد مراجعان به این سامانه نیز از نحوه رسیدگی به مشکلات خود اعلام رضایت کردند.

سردار عبدالرضا آقاخانی در حاشیه حضور در سامانه 197 اظهار کرد: سامانه 197 و دفتر نظارت همگانی پلیس یکی از مفیدترین و مؤثرترین رده‌های نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی این سامانه باعث شده که به بسیاری از سؤال‌ها و ابهام‌های مردم در حوزه انتظامی و امنیتی پاسخ‌داده‌شده و کار به تشکیل پرونده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و دیگر یگان‌های انتظامی کشیده نشود، تأکید کرد: نیروی انتظامی خود را یک سازمان پاسخگو در مقابل مردم می‌داند و از هرگونه انتقاد سازنده نیز استقبال می‌کند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: هر هفته به شکلی منظم جلسات ملاقات مردمی مسئولان انتظامی در سامانه 197 مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: سال جاری در همین زمینه به مشکلات بیش از 15 هزار نفر در جلسات ملاقات مردمی استان به‌صورت تلفنی و حضوری رسیدگی شده است که 85 درصد مراجعان به این سامانه نیز از نحوه رسیدگی به مشکلات خود اعلام رضایت داشتند.

سردار آقاخانی بابیان اینکه سامانه 197 باعث رسیدگی سریع‌تر به مشکلات مردم و ارتقای سطح بهره‌وری و بهبود کیفیت عملکرد مأموران در رده‌های مختلف انتظامی استان شده است از تقویت این سامانه خبر داد و گفت: از شهروندان عزیز و حتی مسافران گرامی که به این استان سفر می‌کنند می‌خواهیم که با ارائه نظرات، پیشنهاد‌ها، تقدیر و انتقاد از عملکرد مأموران ما را در بهبود کار و خدمات‌رسانی بهتر به جامعه یاری دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار