کد خبر: 842268
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
جدال تكراري بانك سرمايه و پيكان
اولين ديدار فينال ليگ برتر واليبال امروز و با مصاف بانک سرمايه و پيکان برگزار مي‌شود. ديدار حساسي كه از جهات مختلفي حائز اهميت است.
دنيا حيدري
اولين ديدار فينال ليگ برتر واليبال امروز و با مصاف بانک سرمايه و پيکان برگزار مي‌شود. ديدار حساسي كه از جهات مختلفي حائز اهميت است. بانک سرمايه و پيکان همانند سال قبل توانستند به فينال ليگ برتر واليبال راه يابند و مصاف پايتخت‌نشين‌ها در فينال، باعث ماندن جام در تهران مي‌شود. اتفاقي که از همان ابتداي ليگ هم قابل پيش‌بيني بود و مي‌شد تصور کرد که جام به يکي از اين دو تيم برسد. در بين چهار تيم راه‌يافته به ليگ برتر هم تنها تيم شهرستاني، شهرداري اروميه بود که نتوانست حريف پيکان شود و از صعود به فينال بازماند. در دو بازي قبلي بانك سرمايه و پيكان، هنرنمايي ستاره‌هاي اين دو تيم بسيار مشهود و جالب توجه بود. ابرستاره‌هايي که جزو گرانقيمت‌ترين واليباليست‌هاي ايران، آسيا و حتي جهان محسوب مي‌شوند و هنرنمايي آنها در دو مصاف قبلي بانك سرمايه و پيكان، به لحاظ فني فاصله كيفي بسياري با ساير ديدارهاي برگزار شده در ليگ برتر را به نمايش گذاشتند. نمايشي كه بدون شك در تقابل آنها در بازي‌ها فينال نيز به تصوير كشيده خواهد شد.

با توجه به دو شکست پيکان مقابل بانک سرمايه در مرحله گروهي ليگ برتر واليبال، پيمان اکبري همچنان در حسرت غلبه بر مصطفي کارخانه است و اميدوار به اينكه بتواند استاد خود را که روزگاري مربي او هم بود ، شكست دهند، اما بايد ديد مربي جوان خودروسازان مي‌تواند در سومين تقابل خود مقابل بانک سرمايه به پيروزي برسد يا باز هم فوت كوزه‌گري كارخانه برگ برنده استاد براي برتري مقابل شاگرد است، اما آنچه قبل از اولين ديدار فينال نگراني‌هايي را به وجود آورده، مسئله ويدئوچك است كه در ليگ امسال بسياري از مسابقات را به حاشيه برد و با چالش مواجه كرد. حاشيه‌هايي که باعث شد حتي در خلال ديدار برگشت دو تيم پيکان و بانک سرمايه، قيد استفاده از آن زده شود و با توجه به تجربه استفاده از اين تكنولوژي، خيلي بعيد نيست اگر در بازي فينال هم حاشيه‌هايي در زمينه استفاده از ويدئوچك به وجود آيد. يكي ديگر از مسائل مهم اين بازي، سكوهاست. نه پيكان و نه بانك سرمايه هيچ‌كدام تماشاگران ثابتي ندارند. به‌طوري‌كه در بازي‌هاي قبلي، ‌كودكان و نوجواناني را به صورت گروهي به سالن واليبال آورده بودند تا مصاف اين دو مدعي بدون تماشاگر و با صندلي‌هاي خالي برگزار نشود و براي بازي امروز نيز بي‌شك بايد چنين تدبيري انديشيده شده باشد تا سكوهاي خالي ديدار حساس فينال خيلي توي ذوق نزند!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار