کد خبر: 842119
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان سمنان از فعالیت 16پایگاه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 خبر داد.
  حسین گل هاشم با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 اظهار کرد: در ایام عید نوروز پیش رو شانزده پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه این 16 پایگاه در مناطق استان ایجاد شده تصریح کرد: سه پایگاه از این 16 پایگاه در شهرستان شاهرود، دو پایگاه در شهرستان سمنان، دو پایگاه در شهرستان گرمسار، دو پایگاه در منطقه امیرآباد و در ، شهرستان‌های دامغان، آرادان ،میامی،مهدیشهر ،سرخه و منطقه بیارجمند و بسطام نیز هرکدام یک پایگاه آماده پذیرایی و خدمات‌دهی به میهمانان و گردشگران در نوروز امسال است.
 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان سمنان با بیان اینکه ستادمرکزی اداره کل در شهر سمنان نیز آماده پذیرش میهمان است افزود: تلاش ما بر این است که در نوروز خدمات باکیفیتی به مسافران و گردشگران ارائه شود زوار رضوی و گردشگران با خاطره خوبی از استان سمنان عازم شهرهای خود شوند.
گلهاشم از آمادگی کامل آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات سفر به مسافران خبر داد و منان خاطرنشان کرد: در نوروز 1396 ، 260 مدرسه و یک هزار و 868 کلاس در استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار