کد خبر: 842104
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
مدیر کل بیمه سلامت استان مركزی عنوان نمود:
مدیر کل بیمه سلامت استان مركزی گفت: با اجراي طرح بيمه سلامت همگانی در استان مركزي حدود 109 هزار نفر به صورت رايگان دفترچه سلامت دريافت كردند و اجرای اين طرح در استان هزينه‌ای بیش از 84 ميليارد تومان را در بر داشته است

مدیر کل بیمه سلامت استان مركزی گفت: با اجراي طرح بيمه سلامت همگانی در استان مركزي حدود 109 هزار نفر به صورت رايگان دفترچه سلامت دريافت كردند و اجرای اين طرح در استان هزينه‌ای بیش از 84 ميليارد تومان را در بر داشته است.

محمدرضا جیریایی مدیر کل بیمه سلامت استان مركزی بيان كرد: بیمه سلامت با اجرای اين طرحاز سال 93 تاکنون بیش از 84 میلیارد تومان هزینه پرداخت کرده است که این هزینهبه تفکیک مبلغ 18 میلیارد تومان در سال 93، 33 میلیارد تومان در سال 94 و 33 میلیارد تومان نیز در سال 95 را شامل می‌شود.

وي با بیان اینکه يكي از دستاوردهاي بيمه سلامت اجراي طرح بيمه همگاني است، ادامه داد: اين طرح جهت ايجاد رفاه و خدمات بهتر بهافرادی که تحت پوشش هیچ یک از بیمه‌های پایه سلامت یا درمان نیستند بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش قرارگرفته‌اند، اجرا شده است.

جيريايی افزود: در اجراي طرح بیمه سلامت همگانی كه از سال 93 در دستور كار قرار گرفت، همه كساني كه تحت پوشش بيمه قرار نداشتند به صورت رايگان از طريق صندوق بيمه همگاني سلامت در استان مركزي تحت پوشش بيمه قرار گرفته‌اند .

وي اظهار کرد: تمامی خدمات تشخیصی درمانی که به بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی ارائه می‌شود همانند خدمات ارائه شده توسط سایر سازمان‌های بیمه‌گر پایه دیگر است و هیچ گونه تفاوتی در نحوه گرفتن خدمات وجود ندارد .

وي با اشاره به سوء‌استفاده‌ شركت‌هايی كه به نام بيمه تكميلي از مردم درخواست وجه دارند، گفت: بیمه سلامت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده شرکت‌هایی که با این نام فعالیت می‌کنند، ندارد و بيمه سلامت هيچ برنامه يا طرحي با عنوان بيمه تكميلي در كنار بيمه سلامت در دستور كار ندارد .

وی اظهار كرد: طي چند سال گذشته سودجويي‌هايی شكل گرفته است و افرادی با نام بيمه سلامت به اخذ هزينه از مردم و شهروندان پرداخته‌اند .

جيريايي تصريح كرد: بيمه سلامت تلاش دارد طي اين سال‌ها با حمايت از اقشار كم درآمد و حاشيه شهرها كه فاقد هرگونه بيمه هستند چتری حمايتي ايجاد كند و در اين زمينه خدمات مناسبي را براي اين افراد ارائه كرده است .

وی افزود: این اداره کل دارای 18 دفتر پیشخوان دولت و سه باجه است که در شهرستان‌های زرندیه، کمیجان و خنداب به بیمه‌شدگان تحت پوشش این اداره کل ارائه خدمات می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار