کد خبر: 841875
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
رئیس پلیس راه اردبیل:
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات عید نوروز طرح نوروزی پلیس راه استان اردبیل با همکاری سایر دستگاههای مربوطه در حوزه ترافیک با آمادگی کامل اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،سرهنگ سیدحجت فتاحی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران ایمنی و حمل و نقل در کاهش تلفات جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: مجموعه پلیس راه استان اردبیل در بحث کاهش تصادفات برون‌شهری اقدامات علمی را انجام داده و یک سری از آسیبها را شناسایی کردیم که با این کار توانستیم مشکلات پیش رو را برطرف کرده و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته باشیم.

وی افزود: استان اردبیل در سال 94 رتبه نخست کشور را در کاهش تصادفات فوتی به دست آورد که عامل اصلی تحقق این موضوع عامل انسانی با فعالیت بیش از حد عوامل پلیس راه استان اردبیل برای کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای بوده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: اکثر متوفیان برون‌شهری در بازه سنی 21 تا 25 سال قرار دارند که این قشر از جامعه به عنوان قشر مولد و تاثیرگذار هستند که تداوم افزایش تلفات مغایر با سیاستهای اقتصاد مقاومتی بوده که خوشبختانه در این راستا در استان اردبیل اقدامات موثری توسط پلیس راه و دستگاههای فعال در حوزه ترافیک انجام شده است.

فتاحی تصریح کرد: در سال 93 به تعداد 188 نفر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل بر اثر تصادفات جاده‌ای متوفی داشتیم که در سال 94 این تعداد به 144 نفر کاهش پیدا کرد که با 29 نفر کاهش نسبت به سال 93 با 15 درصد کاهش تلفات جاده‌ای رتبه نخست کشور ا کسب کردیم.

وی بیان کرد: در 11 ماهه امسال آمار متوفیان تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل از 144 نفر به 137 نفر کاهش پیدا کرده که نسبت به سال گذشته در حال حاضر پنج درصد آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در سطح استان اردبیل پنج درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: در آستانه فرارسیدن تعطیلات عید نوروز قرار گرفته‌ایم که طرح نوروزی پلیس راه استان اردبیل با آمادگی کامل انجام می‌شود و عوامل پلیس راه در برگزاری طرح نوروزی در جاده‌های استان حضوری فعال خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر