کد خبر: 841672
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مدیرکل استاندارد هرمزگان خواستار شد:
مدیرکل استاندارد استان هرمزگان گفت: سازمان نظام مهندسی موظف شد از به کار بردن مصالح غیر استاندارد در ساخت و سازها جلوگیری کند.

مدیرکل استاندارد استان هرمزگان گفت: سازمان نظام مهندسی موظف شد از به کار بردن مصالح غیر استاندارد در ساخت و سازها جلوگیری کند.

عیسی باقرزاده همایی در ششمین کارگروه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات با اشاره به اهمیت رعایت استاندارد آسانسورهای نصب شده گفت: شهرداران مناطق بندرعباس باید نسبت به تهیه زیر ساختهای لازم برای دریافت گواهی الکترونیکی استاندارد آسانسورهای نصب شده در ساختمان ها اقدام کرده و باید گواهینامه آسانسور را از طریق سامانه آسانسور سازمان ملی استاندارد دریافت کنند.

وی افزود: شهرداری ها و سازمان نظام مهندسی باید شرط استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را در پروانه های ساختمانی درج نمایند.

به گفته وی، در حال حاضر در ساخت و سازهای ساختمانهای اداری و شخصی شاهد به کار گیری مصالح غیراستاندارد با دوام و استحکام پایین تر هستیم. همچنین در خرید مصالح هیچگونه استانداردی مدنظر پیمانکار نیست و خرید مصالح با قیمت پایین ملاک است و به آینده سازهایی که مورد استفاده مردم قرار می گیرد نیستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر