کد خبر: 841630
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره و نمایشگاه هنرهای تجسمی این استان در مجتمع فرهنگی هنری کومش گشایش یافت.
 محمدرضا سوقندی افزود : این جشنواره با 168 اثر هنرجویان آموزشگاه ‌های آزاد هنری استان در پنج رشته طراحی، نقاشی، آبرنگ، نقاش، پاستیل کودکان و رنگ و روغن کلاژ برگزار شده است.
وی تصریح کرد : این جشنواره در پنج رده سنی، تا ٢٣ اسفند 95 در 2 نگارخانه اصلی و سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان در حال برگزاری است.
سوقندی با بیان این که این نمایشگاه در قالب جشنواره هنرهای تجسمی آموزشگاه های آزاد هنری برگزار می شود، یادآورشد: اختتامیه این جشنواره بیست و سوم اسفند در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود.
وی با اشاره به هجدهم اسفند سالروز ایجاد کانون های فرهنگی مساجد در کشور گفت : در برنامه ششم توسعه تاکید شده در تمام مساجد این کانون ها راه اندازی شود ولی مهم تر از راه اندازی کانون ها جاافتادن، فعال سازی و کیفی سازی برنامه‌های کانون فرهنگی مساجد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر این که جریان سازی در تعامل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کانون ها باید تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: کتابخانه باز، کتابخانه مسجد، گروه های سرود، نشریات تجربی، پیوند کانون قرآن در خانه های نور، تولیدات فرهنگی مساجد از اهداف کانون های فرهنگی مساجد در کشور است.
 کانون فرهنگی و هنری مساجد و 32 آموزشگاه آزاد هنری در استان سمنان فعالیت دارد  239 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار