کد خبر: 841444
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: یکی از اولویتهای اساسی مسئولان استان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استانداری اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای مسئولان استان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل تسهیل می‌شود تا بتوانیم گام بزرگی در حمایت از سرمایه‌گذاران برداریم.

وی با اشاره به این‌که جلسات پنجره واحد سرمایه‌گذاری هر هفته در اردبیل برگزار می‌شود، افزرود: مهم‌ترین اهداف این جلسه بررسی روند سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران جدید است تا قبل از شروع سرمایه‌گذاری مشکلات و موانع این سرمایه‌گذاران برداشته شود و راهکارهای اساسی برای شروع سرمایه‌گذاری ارائه شود.

استاندار اردبیل گفت: از دستگاههای اجرایی استان به ویژه سازمان جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میراث فرهنگی درخواست داریم تا روند خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را تسهیل کنند و حمایت همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران داشته باشند تا این سرمایه‌گذاران با انگیزه بالا در منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

خدابخش تنها راهکار پیشرفت استان در بخشهای مختلف را جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما این است که روند سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف را تسهیل کنیم که نیاز است قبل از سرمایه‌گذاری بحثهای کارشناسی و روند سرمایه‌گذاری مورد بحث و بررسی قرار بگیرد تا موانع مشکلات بر سر سرمایه‌گذاری در منطقه به وجود نیاید.

وی بیان کرد: امیدواریم با اهتمام مسئولان و دستگاههای اجرایی مربوطه در راستای جذب سرمایه‌گذاران گامهای موثری برداریم و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر