کد خبر: 841390
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز
مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از آغاز فاز نخست پروژه تجمیع و اجرای ساماندهی دکل های مخابراتی همگون با معماری و منظر شهری خبر داد.
احمد فیضی  با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر و تاکید شهردار کلانشهر تبریز، از اجرای پروژه ساماندهی و تجمیع دکل های BTS توسط این سازمان خبر داد.

فیضی افزود: با اجرای این پروژه، سازمان به اهدافی مشخص دست خواهد یافت که اصلاح سیما و منظر شهری با ایجاد و سازه های زیباسازی شده متناسب با بافت های پیرامونی برای سایت های مخابراتی، کاهش تعداد دکل های BTS در سطح شهر و جمع آوری دکل های مستقر در فضاهای مسکونی، آموزشی، بهداشتی و پیش بینی کاربریهای متناسب با استقرار سایت های مخابراتی در طرح تفضیلی شهر از مهم ترین اینهاست.

وی گفت: تأمین شرایط لازم برای بهبود شبکه های ارتباطات مخابراتی، بررسی وضعیت موجود استقرار سایت های مخابراتی و اتخاذ تصمیم و برنامه ریزی های آتی، حرکت به سوی کاهش سطح نگرانی های روانی شهروندان و تقلیل اعتراضات مردمی و صرفه جویی هزینه های اجرایی، عملیاتی، نگهداری سایت های مخابراتی از طریق استفاده مشترک از آنها توسط اپراتورهای مخابراتی (site sharing) را از دیگر اهداف این پروژه عنوان کرد.

  فیضی خاطر نشان کرد: با توجه به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز مصمم است تا با اجرای المان های هوشمند شهری و ساماندهی سایت های مخابراتی و ارتباطی، گام مهمی در آماده سازی شهر تبریز برای میزبانی این رویداد جهانی بردارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: با اجرای این طرح، دکل های مخابراتی زیباسازی شده با قابلیت تجمیع چهار دکل، علاوه بر کاهش دکل های سطح شهر به یک سوم میزان فعلی، باعث بهبود منظر شهری و اصلاح سیمای شهر شده و رضایت خاطر شهروندان را در پی خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر