کد خبر: 841152
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج:
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج گفت: برخی مصوبات بدون مانع و مشکل تصویب می‌شوند اما به برخی دیگر توجهی نمی‌شود که این نگاه یک بام و دو هوا به مصوبات شورای درست نیست.

به گزارش جوان از کردستان، فردین زمانی در نشست علنی شورای شهر سنندج با اشاره به تصویب و اجرای برخی از مصوبات شورای شهر بدون هیچ مانع‌تراشی، اظهار کرد: نگاه یک بام و دو هوا به اجرای مصوبات شورای شهر در سنندج وجود دارد.

وی گفت: اختصاص سرپناه به جامعه کارگران به عنوان یکی از مصوبات قبلی شورای شهر با هدف ساماندهی آنها و از ضرورت‌هایی است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

زمانی تصریح کرد: وقتی برای ورزشکاران محل و کانونی در نظر گرفته می‌شود باید در ساماندهی کارگران نیز به همین نحو عمل شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج با تاکید بر این نکته که مخالف واگذاری این سوله به صورت 20 ساله به کانون کوهنوردان سنندج نیستیم، خاطرنشان کرد: اما این نحوه عملکرد و پیگیری باید در بحث اختصاص مکان سرپناه کارگران هم باید اجرا شود.

زمانی تصریح کرد: نباید در چنین تصمیماتی انتخاباتی عمل کنیم، بلکه داشتن نگاه عادلانه، ایجاد ظرفیت برای جامعه کارگران و همچنین کوهنوردان باید به صورت توامان انجام شود.

وی بیان برخی مطالب در بحث مشکلات اتوبوسران‌ها را به نوعی شعار انتخاباتی دانست و اظهار داشت: در تصمیمات بحث پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری، باید تمامی پیمانکاران دیده شوند و در حق هیچکدام اجحاف صورت نگیرد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج در زمینه خصوصی‌سازی ناوگان حمل و نقل سازمان اتوبوسرانی شهرداری نیز خاطرنشان کرد: در برنامه توسعه چهارم و پنجم دولت به کوچک‌شدن و واگذاری مدیریت به بخش خصوصی و با مدیریت و نظارت درست تاکید کرده است.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر سنندج نیز با اعلام مخالفت از خصوصی کردن ناوگان اتوبوسرانی شهرداری، گفت: تاریخ و تجربه به ما نشان داده واگذاری ناوگان حمل نقل سازمان اتوبوسرانی شهرداری به بخش خصوصی، آنان را با مشکلات مالی مواجه می‌کند.

سیدبهاءالدین حسینی در مورد واگذاری سوله به کانون کوهنوردان به صورت 20 ساله نیز گفت: این سوله واقعا به جایی برای تجمع معتادان تبدیل شده بود که با تلاش هیأت کوهنوردان به یک مکان بسیار خوب و ارزشمند تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: کانون کوهنوردان استان برای بازسازی این مکان تلاش بسیاری انجام داد و حتی از ظرفیت خیرین استفاده کردند لذا می‌طلبد که این مکان برای مدت زمان طولانی به آنها واگذار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر