کد خبر: 840971
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
دبیر ستاد اقامه نماز اردبیل:
دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان اردبیل نمازخانه‌های بین راهی در استان تجهیز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،الله‌‌شکر عبدی در همایش دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به فرا رسیدن عید نوروز و حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان اردبیل نمازخانه‌های بین راهی در اردبیل تجهیز می‌شوند تا مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند با آرامش کامل نسبت به برپایی نماز در جاده‌های مواصلاتی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اعتبارات ستاد اقامه نماز استان اردبیل باتوجه به برنامه‌های زیاد کافی نیست، افزود: در این زمینه از خود استان نیز حمایتهای کافی از ستاد اقامه نماز استان انجام نمی‌شود که نیاز است مسئولان استان برای حمایت از ستاد اقامه نماز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از اجرای تمام برنامه‌های ستاد اقامه نماز به طور منظم در اردبیل خبر داد و گفت: علی‌رغم تخصیص اعتبارات اندک این برنامه‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود و توانسته‌ایم به موفیتهای زیادی در حوزه فرهنگ اقامه نماز دست یابیم.

عبدی از برگزاری جشنواره نماز در فضای مجازی به صورت کشوری خبر داد و تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از طریق بنرها و سایتهای خبری به اطلاع همگان ارائه شده و تا 15 فروردین ماه علاقه‌مندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند چرا که فضای مجازی می‌توان نقش مهمی در تبلیغ فرهنگ نماز که یک اولویت اساسی است داشته باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه نماز مورد ارزیابی قرار گرفته است،‌ اظهار کرد: در این زمینه بیشتر دستگاههای اجرایی عملکرد خوبی داشته‌اند و به برخی از دستگاهها نیز تذکراتی داده شده تا نسبت به ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات اقدامات قابل توجهی انجام دهند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر