کد خبر: 840041
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره حسنات:
شرایط دنیای امروز این ضرورت را ایجاب می‌کند که امور خیر به شکل سازمان یافته و تشکیلاتی و با دقت اجرا شود.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره حسنات با بیان اینکه احسان و نیکوکاری با کارهایی تشکیلاتی ثمره بهتری دارد اظهار داشت : تجلیل از خیریه‌های برتر استان اصفهان از بخش های ویژه جشنواره فیلم کوتاه حسنات خواهد بود.

سید علی نکویی، گفت :اصفهان از نظر تنوع خیریه‌ها و مراکز NGO در کشور زبانزد است و این خیریه ها در کمک رسانی و رسیدگی به امور نیاز مندان گره های کوری را باز می نمایند

وی افزود: شرایط دنیای امروز این ضرورت را ایجاب می‌کند که امور خیر به شکل سازمان یافته و تشکیلاتی و با دقت اجرا شود.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره حسنات تاکید کرد: در جشنواره فیلم کوتاه حسنات در کنار معرفی آثار هنری همواره یکی دو خیریه شاخص و یکی از چهره های خدوم این عرصه معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه احسان و نیکوکاری با کارهایی تشکیلاتی ثمره بهتری دارد، ادامه داد: با تجلیل از خیریه‌های برتر استان بر این نکته تاکید کنیم که بخش احسان و نیکوکاری علاوه بر مسئولیت های فردی نیازمند تلاش های جمعی و گروهی همراه با برنامه‌ریزی و تبیین نقشه راه است.

نکویی با بیان اینکه ارتباط و پیوند جشنواره با متن جامعه و مردم دغدغه سالهای گذشته ما تاکنون است، ابراز داشت:ما عقیده داریم که فیلم‌های جشنواره باید برای مردم ارائه شود و امیدواریم سینماها مدارس و سالن‌های سطح شهر این فیلم‌ها را به نمایش بگذارند که این امر یکی از اهداف ماست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار