کد خبر: 839573
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
مدیر عامل شرکت نفت اردبیل:
مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: در ۳ ماه اخیر به میزان ۱۴۰ میلیون لیتر نفتگاز از استان اردبیل به منطقه گیلان ارسال شده است که همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحجت مدنی در جلسه بررسی سوخت‌رسانی به مناطق کوسهتاین و سردسیر اردبیل اظهار داشت: برف و کولاک و یخبندان از تلاش برای تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی به مجاری عرضه، کارخانجات، نیروگاه‌ها، بیمارستانها، مدارس و مراکز صنعتی و تجاری نکاسته و سوخت مورد نیاز در بخشهای مختلف استان در روزهای سرد تامین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین و توزیع سوخت در استان وجود نداشته و آمادگی لازم را برای توزیع سوخت به تمامی مناطق استان داریم، افزود: تلاش شبانه‌روزی پرسنل نفت منطقه اردبیل اعم از نیروهای عملیاتی، فنی، بازرگانی و ستادی زمینه‌ساز تامین سوخت هم استانی‌ها و علاوه بر آن استان گیلان شده است.

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: امسال با آغاز فصل پاییز منطقه اردبیل سرمای طاقت‌فرسایی تجربه کرده است و از ابتدای آذرماه تا کنون انبار نفت اردبیل به صورت کار شبانه‌روزی تلاش خود را در روزهای برفی سرد و یخبندان با وجود بسته شدن بسیاری از راههای مواصلاتی استان، با تلاش و سختکوشی مضاعف انجام داده است.

مدنی تصریح کرد: شرکت نفت اردبیل در کنار تامین سوخت هم استانیها، تامین سوخت مورد نیاز استان همجوار گیلان نیز از شهرستان آستارا تا رشت را نیز برعهده گرفته است به طوری که حدود یک هزار و 553 دستگاه نفتکش تریلی برای نیروگاه رشت، 4 هزار و  900 دستگاه نفتکش تریلی برای نیروگاه پره سر انزلی از انبار نفت شهید بهفر اردبیل بارگیری و ارسال شده است.

وی گفت: با توجه به مسیر طولانی انبار نفت اردبیل به این محلها و یخبندان بودن جاده‌ها و بارش شدید برف در استانهای اردبیل و گیلان تا ارتفاع یک متر در برخی نقاط در این سه ماه اخیر به میزان 140 میلیون لیتر نفتگاز به منطقه گیلان ارسال شده است که همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: علاوه بر این مقدار به میزان  75 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان نیز تامین و ارسال شده که متوسط تامین و ارسال روزانه 2 میلیون و 390 لیتر نفتگاز است که با توجه به این مقدار تلاش کارکنان انبار نفت اردبیل مطلوب و مناسب بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر