کد خبر: 838841
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج تاکید کرد
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: استان کردستان به عنوان یکی از قطب‌های توت‌فرنگی در کشور مطرح است که باید تلاش کرد تا این برند حفظ شود.

به گزارش جوان از کردستان، محمدرحیم نیازی سه‌شنبه شب در سومین نشست کمیسیون کشاورزی و آب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اظهار داشت: هدف اساسی از برگزاری این جلسه، حل مسائل و مشکلاتی است که در رابطه با بخش تولید و کشاورزی با آن مواجه هستیم و با تعامل صحیح باید خروجی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید مطالبات مستند و منطقی ارائه دهیم، عنوان کرد: کمیسیون کشاورزی متشکل از چندین کمیته است و هر کمیته کار تخصصی خود را انجام می‌دهد.

نیازی عنوان کرد: مسائل و مشکلات باید در این کمیتهها مطرح شود و چکیده‌ای از این مباحث در کمیسیون وارد شود و هر جلسه یک موضوع را در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح نماییم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج اظهار داشت: یکی از مباحث در رابطه با بحث توت‌فرنگی است که اشتغال‌زایی زیادی هم دارد و استان کردستان هم به عنوان یکی از شاخصه‌های توت‌فرنگی در کشور مطرح است اما متأسفانه روند نزولی را طی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حفظ این برند ضرورت دارد و برای حفظ این موقعیت ما باید راهکارهای مناسبی را ارائه دهیم، در بخش فارغ‌التحصیلان ما باید بدانیم چکار کنیم و چه بستری برای آنها فراهم آوریم.

نیازی افزود: اینها مواردی هستند که ما باید با همفکری یکدیگر در این زمینه قدم‌های خوبی برداریم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج بیان کرد: اتاق بازرگانی و کمیسیون کشاورزی و سایر بخش‌ها در رابطه با بحث آموزش زمینه‌های خوبی را فراهم آورده‌اند و ما باید دوره‌های آموزشی را برای افراد لحاظ کنیم و با دعوت از افراد متخصص، مهارت و تجربه افراد را بالا ببریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر