کد خبر: 838616
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
رواسی

رییس انجمن وزنه‌برداری پارالمپیکی ایران درباره جایزه و نشان جهانی که قرار است سه‌شنبه شب به بهترین المپین جهان اهدا شود، گفت: سیامند رحمان به عنوان ورزشکاری سرآمد برای این عنوان انتخاب شده و گرفتن این جایزه حقش است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علی اصغر رواسی خاطرنشان کرد: سیامند از جمله ورزشکارانی است که هر چند سال یک بار ظهور می‌کند و جزو نوابغ است.

او افزود: رحمان، وزنه‌برداری استثنایی است. وی اولین وزنه‌برداری است که رکورد بالای ۳۰۰ کیلوگرم را به ثبت رسانده است و امیدواریم بار دیگر موفق ظاهر شده و در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ هم بتواند مقام خودش را تکرار کند.

رییس انجمن وزنه‌برداری درباره اردوهای تیم جوانان برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی، اظهار کرد: بازیکنانی که در رقابت‌های قهرمانی کشور مقام خوبی را به دست آورده‌اند را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.

وی ادامه‌ داد: اردوهای تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان هم‌زمان از ۱۸ فروردین‌ماه سال آینده آغاز می‌شود تا در جریان اردوهای آمادگی و هم‌چنین رقابت‌های جهانی که مهرماه در مکزیک برگزار می‌شود، بهترین‌ها شناسایی شده و به مسابقات پاراآسیایی اعزام شوند.

گفتنی است جایزه و نشان جهانی لاروس امشب به بهترین ورزشکار پارالمپین جهان در موناکو اعطا می‌شود و سیامند رحمان قوی‌ترین مرد پارالمپین جهان و دارنده دو مدال طلای پارالمپیک‌های لندن ۲۰۱۲ و ریو ۲۰۱۶ برای کسب این عنوان با پنج ورزشکار دیگر رقابت می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار