کد خبر: 837078
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
با هدف اتصال خیابان کاوه به میدان نبوت
شهردار سنندج گفت: با هدف اتصال خیابان کاوه به میدان نبوت و خیابان 11 متری عملیات احداث رمپ در محدوده تونل انقلاب آغاز شد.

منوچهر فخری امروز در گفت‌وگو با جوان در کردستان، اظهار داشت: بواسطه آغاز عملیات احداث تونل در خیابان انقلاب، اتصال خیابان کاوه به میدان نبوت مسدود شد و در نقشه‌های اصلی تونل احداث رمپ برای اتصال مجدد این دو خیابان برآورد شده بود.

شهردار سنندج افزود: پس از اتمام عملیات باکس‌گذاری تونل انقلاب و با هدف اتصال خیابان کاوه به میدان نبوت و خیابان 11 متری، عملیات احداث رمپ در محدوده تونل انقلاب آغاز شد.

وی تصریح کرد: این رمپ دارای طول 50 متری و عرض 9 متری است، 8 متر از عرض این رمپ سواره‌رو است و ارتقاع آن هم متغییر بوده که در بالاترین نقطه ارتقاع رمپ به 8 متر هم می‌رسد.

فخری افزود: برای احداث این رمپ عملیاتی نظیر 2 هزار مترمکعب راکفیل، 100 متر طول جان‌پناه بتنی با گارد فلزی و همچنین قطعات پیش‌ساخته بتنی برای احداث دیواره رمپ تهیه شده است.

وی در خصوص مابقی عملیات احداث تونل گفت: در حال حاضر عملیاتی نظیر آسفالت بخشی از داخل تونل، احداث پیاده‌رو، راه‌پله و نماسازی جداره تونل در حال اجراست.

شهردار سنندج اضافه کرد: احداث اصلاح هندسی خروجی تونل و همچین آسفالت اطراف محدوده این پروژه از دیگر اقدامات شهرداری در راستای تکمیل این طرح نیمه‌تمام است.

فخری با بیان اینکه تونل انقلاب نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک دارد، ابراز امیدواری کرد، این پروژه نیمه‌تمام را تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر