کد خبر: 836257
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
رییس انجمن سینماگران آذربایجان شرقی:
رییس انجمن سینماگران آذربایجان شرقی گفت: بلیت های جشنواره فیلم فجر استان به صورت تک فیلم در گیشه های سالن های سینما به فروش می رسند.
علی اکبر افتخار اظهار کرد:این نحوه فروش بلیت یک سیاست سراسری بود و از طرف مسئولان جشنواره اتخاذ شده بود اما با پیگیری های مکرر از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر قرار بر این شد که افردی که علاقه مند به تماشای تمام فیلم های یک چشم انداز نیستند با توجه به لیست اکران ها، قبل از شروع سانس ها به محل سینمای مورد نظر مراجعه کنند و بلیت فیلم مورد نظر خود را از گیشه خریداری کنند.

وی افزود: قیمت بلیت های تک فیلم 10 هزار تومان است اما در خرید اینترنتی بلیت چشم اندازها، قیمت بلیت هر فیلم 8 هزار تومان می باشد.

افتخار خاطر نشان کرد: جشنواره فیلم فجر استان روز 14 بهمن ساعت 15 با فیلم "فراری" ساخته علیرضا داوود نژاد در سینما ناجی و فیلم "سارا و آیدا" ساخته مازیار میری در سینما فلسطین آغاز می شود.

این عضو کمیته نویسندگان و منتقدان انجمن سینماگران آذربایجان شرقی همچنین گفت: 24 فیلم از 28 فیلم جشنواره فیلم فجر در استان آذربایجان شرقی روی پرده می رود و هر فیلم در 4 نوبت اکران می شود . یعنی اگر کسی یکی از اکران های فیلمی را از دست داد می تواند در سه نوبت دیگر آن را ببیند.

افتخار در خصوص برنامه های جنبی جشنواره افزود: سه نشست ویژه تخصصی با حضور سینماگران سرشناس کشور نیز در برنامه هست که جزییات این نشست ها نیز به زودی در رسانه های رسمی اعلام می شود.

وی همچنین گفت:سایت رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانال رسمی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی، سایت دبیرخانه جشنوار فیلم فجر تهران و پایگاه های خبری استان منابعی هستند که علاقه مندان به تماشای فیلم های جشنواره می توانند از طریق آن ها از زمان و مکان اکران ها اطلاع پیدا کنند.

گفتنی است که آذربایجان شرقی جزو 5 استانی است که 24 فیلم را در لیست اکران خود دارد و این در حالی است که دیگر استان ها امکان اکران 16 فیلم از 28 فیلم جشنواره را دارند.

جشنواره فیلم فجر استان آذربایجان شرقی از 14 تا 21 بهمن ماه در دو سالن سینما ناجی و سیما فلسطین در تبریز برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر