کد خبر: 833461
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
هوشیار طهماسبی

لذا در همین راستا توقعی که از نشریات استانی اعم از روزنامه یا هفته نامه ها می رود مطالبه گری و نقد منصفانه مسئولین است که بطور حتم راهگشا خواهد بود ، نشریات مکتوب فریادترین فریاد ها ، گویا ترین صداها ، راستگو ترین و شفافترین مجرا جهت انتقال مطالبات ، سئوالات و درخواست های مردم از مدیران و مسئولین می باشند .

با وجود اینکه بعضی از دستگاهها خود را پاسخگو نمی دانند و نشریات را تهدید دانسته ولی بعنوان یک خبرنگار و رسانه مکتوب اعتقاد داریم که سه ضلع مثلث یعنی مسئولین ، مردم و رسانه ها ظرفیت های زیادی را دارند تا در جهت تامین منافع عمومی و رفع کاستی ها در جامعه قدم بردارند .

جان کلام اینکه روزنامه دیده بان بنابه رسالت مردمی و رسانه ای خود مطالبه گری از مدیران و دستگاهها را بصورت جدی ادامه خواهد داد و توقع دارد  همراهی و همکاری  مسئولین را در کنار خود داشته باشد . بطور قطع دست همکاری محکم بین نشریات و مدیران در پیشگاه چشمان تیز بین و دقیق مخاطبان و مردم شریف استان منشا خیر و برکت بوده و توانمند تر از گذشته برای رفع کاستی ها ، قانون شکنی ها ، تخلفات و ... در مدار صداقت و شفافیت حرکت خواهیم کرد و اگر دستگاهی خود را پاسخگو نداند و یا مطالبات مردمی که در رسانه ها منتشر می شود را پاسخ ندهد موضوع بصورت مبسوط با مستندات کافی در سطح ملی رسانه ای و خواهان پاسخگویی مسئولین ارشد سازمان ها و وزارت خانه ها در سطح ملی خواهیم بود و قضاوت را به مخاطبین فهیم خود واگذار خواهیم کرد .به امید جامعه ای پویا ، با نشاط و مسئولانی  پاسخگو . .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر