کد خبر: 823209
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
رئیس سومین همایش فرهنگ سازمانی عنوان کرد
رئیس سومین همایش فرهنگ سازمانی و منابع انسانی از ارسال 110 مقاله به دبیرخانه این همایش در مهلت قانونی فراخوان خبر داد.

به گزارش جوان از کردستان، عادل صلواتی در مراسم افتتاحیه این همایش دو روزه در سنندج اظهار کرد: 110 مقاله از سراسر کشور به سومین همایش ملی فرهنگی سازمانی و منابع انسانی ارسال شده که 20 مقاله از این تعداد به عنوان مقالات برتر انتخاب شده و در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

وی از حضور 5 سخنران مطرح کشور در این همایش خبر داد و افزود: این سخنرانی‌ها با تبادل نظر پژوهشگران برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد برگزاری هرچه کیفی این برنامه و خروجی آن در سطح عملکرد دستگاه‌ها باشیم.

به گفته صلواتی، برگزاری سه کارگاه نیز از دیگر برنامه‌های سومین همایش ملی فرهنگی سازمانی و منابع انسانی است.

این مسؤول با بیان اینکه مدیریت دانش، ارتقای مهارت‌ها رهبری مناسب و ایجاد یک تبادل نظر، آشنایی مدیریتی با نگرش‌های نوین مدیریتی از اهداف برگزاری این همایش بوده است، اضافه کرد: مدیریت منابع انسانی، آینده پژوهی، تجربه‌گرایی و تجربه‌زدگی، استراتژی‌های دانش و رویکردها جدید دانش‌بنیان از محورهای این همایش است.

رئیس سومین همایش فرهنگ سازمانی و منابع انسانی گفت: با برگزاری این همایش‌های در صدد هستیم نظریات جدید مدیریت را در زمینه پژوهشگران، مدیران و افرادی که علاقمند هستند ترویج دهیم.

وی تصریح کرد: سعی داریم در قالب این همایش‌ها و از طریق بحث و گفت‌وگو راه حل‌ مسائل و مشکلات سازمانی را ارائه و با این کار اثربخشی سازمانی را ارتقا بخشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار