کد خبر: 823204
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با نصب شیر هیدرانت در ناحیه منفصل شهری نایسر، تعداد این شیرها در سنندج به 45 عدد افزایش یافت.

رامین اسدنژاد در گفت‌وگو با جوان از کردستان اظهار داشت: در زمان بروز حوادث عوامل مختلفی از جمله ترافیک، معابر کم عرض و تجمع شهروندان مانع از به موقوع رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه می‌شوند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج بیان کرد: اصلی‌ترین و آسانترین راه‌ها برای اطفا حریق استفاده از آب است و یکی از راه‌های کاهش زمان در هنگام آتش‌سوزی نصب شیرهای هیدرانت در سطح شهر است. وی گفت: نصب شیرهای هیدارنت در نقاط مختلف سطح شهر می‌تواند موجب تسریع در آبگیری خودروهای آتش‌نشانی و جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام آتش‌سوزی شود. اسدنژاد با بیان اینکه با بیان اینکه شیر هیدرانت در ناحیه منفصل شهری نایسر نصب شد، گفت: در حال حاضر 45 عدد شیر هیدرانت در سطح شهر نصب شده است.

وی اضافه کرد: با توجه احداث شهرک‌های جدید و با هدف تسریع در امدادرسانی و همچنین اطفاء به موقع حریق باید 35 عدد شیر هیدارنت دیگر در سطح شهر نصب شود.

اسدنژاد عنوان کرد: با انجام طرح‌های مطالعاتی و معیارهای موردنظر، برای مکان یابی این شیرها از جمله مقدار آب مورد نیاز با توجه به بار حریق، نوع ساختمان‌ها از لحاظ مقاومت در برابر حریق و... بهترین نقاط برای نصب شیرهای هیدرانت در سطح شهر، نواحی و شهرک‌های اقماری جانمایی شده است. وی بیان کرد: با هدف شناسایی بهتر شیرهای هیدرانت در سطح شهر، عملیات رنگ آمیزی این شیرها توسط این سازمان انجام شد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از اتلاف وقت در زمان آتش‌سوزی از پارک کردن خودورهای خود در حریم شیرهای هیدرانت خوداری نماید.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار