کد خبر: 822447
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
با شعار امسال در پیاده‌روی اربعین من نایب‌الشهید هستم
مسؤول فرهنگی کانون همبستگی فرزندان شاهد استان مرکزی از صدور 800 کارت طرح نایب‌الشهید در اراک خبر داد.

حسین جودکی مسؤول فرهنگی کانون همبستگی فرزندان شاهد استان مرکزی در اراک اظهار داشت: طرح نائب‌الشهید امسال از سوی کارگروه شاهد کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین و با شعار «امسال در پیاده روی اربعین من نایب الشهید هستم» در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح هر زائر اربعین حسینی به نیابت از یک شهید در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کرده و به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رود.

مسؤول فرهنگی کانون همبستگی فرزندان شاهد استان مرکزی بیان داشت: در این طرح زائران اربعین در پیاده‌روی نایب یک شهید شده و به نیابت از شهید، در طول مسیر همراه با شهید بوده و زندگینامه و سیره شهید مورد نظر را مطالعه می‌کنند.

جودکی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و اهدای ثواب زیارت به روح پاک و مطهر شهدا را از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح کارت‌هایی از تصاویر و مشخصات شهدا چاپ می‌شود و در اختیار زائران قرار می‌گیرد که تاکنون در اراک 800 کارت چاپ و توزیع شده است.

وی بیان داشت: تعدادی از این کارت‌ها به نام شهدای مدافع حرم، شهدای شاخص و فرماندهان شهید دوران هشت سال جنگ تحمیلی استان است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار