کد خبر: 820012
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان خبر داد
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از ثبت‌نام یک‌هزار و 100 زائر کردستانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

علی خزایی در گفت‌وگو با جوان از کردستان، اظهار کرد: این زائران از اعضای هیئات مذهبی، کانون مداحان و مبلغین استان کردستان هستند که آمادگی خود را برای شرکت در مراسم معنوی و عظیم اربعین حسینی اعلام کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در مراسم اربعین حسینی امسال سه هزار نفر از اعضای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان مشارکت داشته باشند.

این مسؤول افزود: دلیل استقبال چشمگیر مردمی از عزاداری حسینی در مراسم‌های بی‌نظیر اربعین، معنویت، عزت و سرافرازی و در عین حال عبودیت و تسلیم مطلق بودن امام حسین(ع) و شهدای کربلا در مقابل خداوند متعال است که پیروان خود را در این مسیر می‌کشاند.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان یادآور شد: معارف توحیدی و دینی عاشورا، شهدای کربلا و اربعین حسینی سند افتخار دینی و ملی ماست و باید برای ماندگاری این ارزش‌ها و افتخارات تلاش کنیم.

خزایی هم‌چنین از برگزاری 12 ایستگاه صلواتی با همکاری ستاد عتبات عالیات، حوزه‌های علمیه و مردم در مسیر عبور زائران استان کردستان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌های صلواتی از سه روز تا 10 روز پذیرای زائران اربعین حسینی است.

وی در پایان اضافه کرد: خوش‌بختانه استقبال مردم استان کردستان در اعلام آمادگی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی نسبت به سال قبل افزایش چشم‌گیری داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار