کد خبر: 820001
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
فرمانده سپاه بیجار:
فرمانده سپاه بیجار گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس در منطقه عمومی بیجار و در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان و تقویت روحیه دفاعی جوانان برگزار می‎شود.

حسن عسگری در گفت‌وگو با جوان انلاین در کردستان، از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 10 گردان امام حسین(ع)، کوثر و بیتالمقدس در روزهای 13 و 14 آبان‌ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش در منطقه عمومی بیجار برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: رزمایش عمومی الی بیت‌المقدس در راستای سازماندهی نیروهای بسیجی، تقویت و ارتقای روحیه دفاعی و حماسی جوانان و مردمی‌کردن دفاع از مهم‌ترین اهداف این رزمایش است.

عسگری ارتقای آمادگی بسیجیان و مقابله با تهدید‌های دشمنان، تمرین‌های حفظ و انسجام، پدافند غیرعامل را نیز از کلاس‌های مهم آموزشی این رزمایش بیان کرد.

به گفته این مسؤول نظامی، پیاده‌روی‌های شبانه تست و تمرین آمادگی و جسمانی بسیجیان و برگزاری میدان تیر از برنامه‌های رزمایش الی بیت‌المقدس است.

فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد: بیجار از لحاظ جذب و شناسایی بسیجیان پیشتاز و جلوتر از برنامه‌های سالیانه است.

عسگری در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره و بیان کرد: برنامه‌های این هفته در تمامی مدارس با شعار «دانش‌آموزی بسیجی، حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای پدافند غیرعامل در مدارس، برگزاری نمایشگاه با رویکرد دستاوردهای بومی و محلی، برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و مسابقات ورزشی سرگروه‌های تربیتی دانش‌آموزی، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدا و حضور در راهپیمایی 13 آبان و نشان‌دادن انزجار خود از استکبار جهانی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بیجار است.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 95 درصد از دانش آموزان بیجار در قالب 72 واحد دانش‌آموزی امیدان، پیشگامان و پویندگان مشغول فعالیت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار