کد خبر: 818157
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مسئول دبیرخانه راهبری کتاب آمادگی دفاعی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:
شهاب قهرمانی مسئول دبیرخانه راهبری کشوری کتاب آمادگی دفاعی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کتاب آمادگی دفاعی جزیره هرمز و اهمیت آن در خلیج فارس تشریح خواهد شد.

قهرمانیافزود: گردهمایی سرگروه های آموزشی و سر مربیان درس آمادگی دفاعی کشور به همت سازمان بسیج دانش آموزی پژوهشگاه دفاع مقدس و ستاد راهیان نور کشور و فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران در استان هرمزگان با هدف تالیف کتاب درسی آمادگی دفاعی پایه دهم برگزار شد، زیرا این کتاب یک کتاب جدید التالیف است و درس اول آن که به بحث امنیت مرزهای دریایی پرداخته شده است.

وی عنوان کرد: در این درس به بحث امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز پرداخته شده است و در درس دوم آن که اقتدار دفاعی است به عملکرد نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اشاره شده است.

مسئول دبیرخانه راهبردی کشوری کتاب آمادگی دفاعی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی هر چه بیشتر سرگروه ها و مربیان آمادگی دفاعی سراسر کشور با وضعیت ژئوپلوتیکی تنگه هرمز و خلیج فارس و آشنایی با جغرافیا و محیط شناسی تنگه هرمز این گرده همایی برگزار شده است .

قهرمانی گفت: در کتاب راهنمای معلم متقاعد شدیم که خصوصیات جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز به ویژه جزیره هرمز برای معلمان سراسر کشور تشریح کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر