کد خبر: 817498
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
با حضور مشاور رسانه ای مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:
با حضور مشاور رسانه ای مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جمعی از کارشناس مسئولان و همکاران اداری و آموزشی این ناحیه آموزشی، آئین عطر افشانی وغبار روبی بارگاه مطهر شهدای دفاع مقدس بندرعباس برگزار گردید .

اصغر بهرامی سعادت آبادی، مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در آغازین روز کاری خود در حاشیه این آئین در جمع همکاران فرهنگی هدف خود را از این اقدام نمادین اعلام این حقیقت تاریخی عنوان کرد که بفرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ( حفظه الله ) "ما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم" و این دین جز با انجام وظیفه و خدمت صادقانه به جامعه و دولت کریمه خدمت گذار ادا نخواهد شد .

بهرامی با تاکید بر گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس است که با اهدا جان عزیز خود، عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی ارزانی داشتند.

گفتنی است در این مراسم همکاران فرهنگی ضمن غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس با آرمان‌های بلند شهدا و امام شهدا (ره) تجدید عهد و میثاق کردند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر