کد خبر: 817256
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت:در نظر داریم در خوزستان دفاتر پیشخوان دولت را فعال کنیم تا مراجعه مستقیم مردم به حداقل برسد و همچنین ایجاد یک شهر هوشمند و دولت الکترونیک را در اهواز در برنامه داریم.

 غلامرضا شریعتی در بازدید از اداره کل پست خوزستان در اهواز درجمع مسئولان این اداره کل بدون اشاره به جزئیات ایجاد این شهر هوشمند ادامه داد: خرسندیم که تکلیف پست در کشور روشن شد و از آن به عنوان شرکت ملی پست یاد می شود.

وی افزود: پست یکی از نقش ها اصلی در سیستم ارتباطی را عهده دار است و جایگاه خاصی دارد که باعث شده نقش آن در جامعه مشخص شود و در جامعه هم تاثیر بگذارد و هم تاثیر بپذیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه شرکت پست از به روز شدن و توسعه بی بهره نبوده است بیان کرد: هنوز چیزی ایجاد نشده که جایگاه پست را بگیرد و آن را از میدان به در کند چرا که با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از خدمات به فراموشی سپرده شود اما جایگاه پست هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد زیرا تاکنون برای جابجایی امن اسناد مهم جایگزین مناسب و امنی بجای پست یافت نشده است.

وی با مهم دانستن ارتباطات در زندگی امروزی اظهار کرد: در گذشته کار پست فقط ارسال نامه بود اما امروزه ثبت اسناد، پاسپورت و کارت ملی هوشمند و... به وظایف پست اضافه شده است که اقدامات آن باعث کاهش بسیاری از مشکلات شهری از جمله ترافیک می شود.

شریعتی گفت: از جمله صفات اصلی پستی امانت داری است و این حجم کار در پست نشان از درست کار کردن و خدمت خالصانه آنها دارد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر