کد خبر: 817139
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن با هدف تقویت بنیه دفاعی بسیجیان در استان مرکزی برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده درنشست ستاد مدیریت بحران خمین با محوریت برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن، افزود: این رزمایش با حضور 32 گردان بیت المقدس، شهدای مدافع حرم و واکنش سریع در 29 و 30 مهر ماه جاری در سطح استان به جز مناطق آشتیان ،فراهان و تفرش برگزار می شود.
وی بیان کرد: مانور امداد و نجات نیز در کنار این رزمایش اجرا می شود و توان نیروهای نظامی و انتظامی و قدرت ستاد مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی محک زده خواهد شد.
به گزارش ایرذنا، وی ادامه داد: حفظ و انسجام نیروهای بسیجی، تمرین دفاع از شهر در مقابل تهاجم دشمن فرضی، تقویت بنیه دفاعی بسیجیان و تداوم آموزش های نظامی بسیجیان از اهداف دیگر برگزاری این رزمایش است.
سرهنگ گلشن زاده اظهارکرد: در این رزمایش تاکتیک کمین و ضد کمین، آرام سازی و مقابله با اغتشاشات، امداد و نجات، کنترل معابر شهر و حفاظت از مکان های مهم که همگی تحت پوشش پدافند غیرعامل هستند توسط بسیجیان گردان های مذکور انجام می شود.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: تدابیر لازم برای برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهرستان اندیشیده شده است.
سید مهدی ساداتی افزود: نیروی انتظامی و نظامی همواره مدافع ارزش های حاکم بر نظام است و امنیت، پویایی، اعتماد، نشاط و نظم در جامعه مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی است.
وی ادامه داد: با وجود نیروی مسلح قدرتمند هیچ قدرتی در دنیا جرات دخالت بر ارزش های انقلاب را ندارد.
فرماندار خمین اظهار کرد: امنیتی که نیروهای مسلح در جای جای ایران اسلامی برقرار کردند، الگویی موفق برای کشورهای منطقه است.
وی گفت: اجرای چنین رزمایشی، توان دفاعی نیروی نظامی و دفاعی به نمایش می گذارد و به منویات و انتظارات مقام معظم رهبری برای تقویت روحیه بسیج، ایثار، شهادت و همچنین بالا بردن توان رزمی، بینش سیاسی و معرفتی بسیجیان در مقابله با آشوب ها و بحران های احتمالی جامع عمل پوشانده می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار