کد خبر: 816337
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
معاون فرماندار اهواز خبر داد:
معاون فرماندار اهواز با بیان اینکه تاکنون حدود 33 هزار خانوار اهوازی به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 ثبت نام کرده اند از عموم شهروندان خواست در مهلت باقیمانده تا 24 مهر به صورت اینترنتی در این سرشماری نام نویسی کنند.

عبدالحمید فخاری مقدم اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی با صرف اندکی وقت به راحتی قابل انجام است به همین دلیل توصیه ما به شهروندان این است که ثبت نام اینترنتی را جدی بگیرند و با توجه به فراهم بودن فضای مناسب، در فرصت باقیمانده به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه 350 نفر به عنوان مامور سرشماری در اهواز فعالیت می کنند افزود: ستاد سرشماری در فرمانداری اهواز تشکیل شده و سه جلسه کلاس آموزشی نیز برای ماموران سرشماری برگزار شده است.

فخاری مقدم اضافه کرد: چهار ستاد در اهواز فعال می شوند که در منطقه سپیدار، مرکز علمی جهاد کشاورزی در جاده گلستان، مرکز آموزش فنی و حرفه ای در خیابان 9 شرقی کیانپارس و در کمپلو مستقر خواهند شد.

به گفته وی در این ستادها محل تجمع نیروهای اجرایی سرشماری است و اطلاعات خود را در این مکان ها وارد سامانه می کنند.

سرشماری اینترنتی تا 24مهرماه جاری در کشور ادامه می یابد و چنانچه 35 درصد مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند جمهوری اسلامی ایران در شمار کشورهای توسعه یافته به لحاظ آماری قرار می گیرد.

هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور از سوم مهر آغاز شد که مرحله نخست آن به صورت ثبت نام اینترنتی تا 24 مهر ادامه دارد.

براساس برنامه ریزی از 25 مهر به مدت یک ماه ماه سرشماری به روش حضوری با تبلت انجام می شود.

خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر