کد خبر: 815402
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز طرح پايش و كنترل بازار ويژه ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: با توجه به آغاز این ایام، بازرسان در سطح استان مکلف شده‌اند تا با افزایش نامتعارف قیمت‌ها برخورد قانونی کنند.

ابوالقاسم كوره چيني اظهار كرد: با توجه به افزایش نیاز مردم به اقلام اساسی در این ایام، اين طرح در تمام استان اجرایی می‌شود و عمده تمرکز بازرسان نیز بر روی اقلام اساسی پرمصرف خواهد بود.

وي افزود: طرح پايش بازار در ایام محرم و صفر توسط بازرسان اصناف و سازمان صنعت و معدن در سراسر استان اجرا مي‌شود و 250 بازرس در این طرح حضور دارند.

کوره چینی تصریح كرد: با توجه به این‌که تکایا، هیات‌های مذهبی و مردم در این ایام به نذورات می‌پردازند، میزان مصرف اقلام اساسی افزایش پیدا می‌کند و در این زمینه نیز بازرسان تمرکز بیشتری بر قیمت اقلام اساسی مورد نظر خواهند داشت.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان كرد: علاوه بر بازرسان، مردم نيز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مي‌توانند با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی (124) تماس بگيرند و تخلفات موردنظر را گزارش دهند و اين سامانه در 24 ساعت شبانه‌روز فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر